رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهر فردوسیه در جریان بازدید دادستان شهریار
رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهر فردوسیه در جریان بازدید دادستان شهریار

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از رسیدگی به مشکلات چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر فردوسیه خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی مذکور، مهم‌ترین مسائل و مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت. وی اظهار […]

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از رسیدگی به مشکلات چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر فردوسیه خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی مذکور، مهم‌ترین مسائل و مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلات هر یک از واحد‌های مذکور، دستورات لازم برای پیگیری‌های مورد نیاز جهت رفع موانع تولید در این واحد‌های تولیدی و صنعتی صادر شده است.

 

بیشتر بخوانید:

عسگری پور با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی حمایت همه جانبه از تولید را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از چرخه تولید، دستگاه قضایی در این زمینه وارد میدان شده و با جدیت به منظور رفع موانع تولید اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/