رسیدگی به مشکلات حقوقی ۴۵ نفر از مراجعین در دیدار حضوری با رییس کل دادگستری کرمان
رسیدگی به مشکلات حقوقی ۴۵ نفر از مراجعین در دیدار حضوری با رییس کل دادگستری کرمان

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان بم، ضمن شرکت در آئین تکریم رئیس سابق حوزه قضایی این شهرستان و معارفه رئیس جدید آن؛ با ۴۵ نفر از مردم دارالصابرین نیز به صورت چهره به چهره و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دیدار و گفتگو کرد. وی افزود: در […]

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان بم، ضمن شرکت در آئین تکریم رئیس سابق حوزه قضایی این شهرستان و معارفه رئیس جدید آن؛ با ۴۵ نفر از مردم دارالصابرین نیز به صورت چهره به چهره و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: در جریان این سفر، از زندان بم و محاکم این شهرستان نیز بازدید و در نشستی با قضات و کارکنان قضایی این شهرستان موضوعات مورد تاکید قوه قضاییه مورد ارزیابی و تاکید قرار گرفت.

موحد ادامه داد:دیدار‌های مردمی در دادگستری استان کرمان چهارشنبه هر هفته و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و ملاقات مردمی با مردم شهرستان بم نیز مطابق برنامه زمان بندی شده برگزار و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات مردم صادر شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با بیان این مطلب که به طور متوسط سالانه ۲۲ هزار پرونده در بم تشکیل می‌شود، گفت: تعداد پرونده‌های مختومه در این حوزه قضایی نیز متناسب با میزان ورودی‌ها است و همکاران اداری و قضایی تلاش می‌کنند که ضمن رسیدگی به پرونده‌های وارده، پرونده‌های موجود را نیز کاهش دهند.

موحد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حفظ باغ شهر بم با توجه به شهره بین المللی آن تاکید و خاطرنشان کرد: قوانین مربوط به حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در کشور یکسان است و همه باید این ضوابط و مقررات رعایت کنند و دادستان‌ها نیز موظف هستند که متخلفان را تحت تعقیب کیفری قرار داده و از سازمان‌های مسئول در این زمینه پشتیبانی کنند.

وی بر نظارت دادستان‌ها بر اجرای پروژه‌های راکد نیز تاکید کرد و گفت: در صورتی که مدیران با در اختیار داشتن امکانات و اختیارات لازم، اجرای پروژه‌ای را به تعویق بیاندازند از باب ترک فعل مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/