رسول خطیبی: در سفر به ورزقان ناراحت شدم/ هیچ نقطه تاریکی در پرونده  ورزشی ام نداشتم
رسول خطیبی: در سفر به ورزقان ناراحت شدم/ هیچ نقطه تاریکی در پرونده  ورزشی ام نداشتم

[ad_1] مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: با وجود افتتاح باشگاه مس سونگون بعد از ۱۴ سال شهر ورزقان زمین چمن مصنوعی و استخر ندارد. به گزارش خبرگزارش فارس از تبریز، رسول خطیبی در کنفرانس خبری باشگاه مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده کلنگ مجتمع مس سونگون ورزقان به زمین زده خواهد […]

[ad_1]


مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: با وجود افتتاح باشگاه مس سونگون بعد از ۱۴ سال شهر ورزقان زمین چمن مصنوعی و استخر ندارد.

به گزارش خبرگزارش فارس از تبریز، رسول خطیبی در کنفرانس خبری باشگاه مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده کلنگ مجتمع مس سونگون ورزقان به زمین زده خواهد شد و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از این مجتمع، شاهد یک مجموعه ورزشی بی نظیر نه تنها در استان بلکه کل کشور شاهد خواهیم بود.

وی گفت: روزی که به عنوان مدیر عامل باشگاه مس سونگون انتخاب شدم در سفر به شهر ورزقان خیلی ناراحت شدم، چرا بعد از ۱۴ سال افتتاح از این باشگاه ورزقان هنوز زمین چمن مصنوعی و یا استخر ندارد و این باشگاه نتوانسته زیرساخت‌های لازم را برای این شهر فراهم کند.

هیچ نقطه تاریکی در پرونده ورزشی‌ام ندارم

رسول خطیبی گفت: به استناد گزارش کمیته اخلاق، بعد از ۲۶ سال حضور در ورزش هیچ نقطه تاریکی در پرونده ورزشی ام ندارم و شاید در زندگی خودم داشته باشم اما در حوزه ورزشی همیشه سالم کار کرده و یک نفر ورزشی حرفه‌ای هستم.

سرمربی سابق تیم تراکتور گفت: زمانی که مربی تیم آلومینیوم اراک بودم وضعیت تیم خوب بوده و موقعیت خوبی را داشتیم که از تبریز با من تماس گرفتند و گفتند امروز تراکتور به تو نیاز دارد و من به تبریز و شهر خودم بازگشتم و بعد از ۶ سال بدون باخت تیم تراکتور را به دور بعد بردم، اما بعضی قول‌هایی داده شد که اجرا نشده و من در ۴ ماه حضورم در تراکتور ۶ میلیارد تومان ضرر کردم.

وی افزود: در سری اول هم تیم تراکتور در صدر قرار داشت اما چون می‌خواستند به من زور بگویند قبول نکردم و بدون اینکه حق و حقوقم را بگیرم از تیم جدا شدم و در دوره مربیگری‌ام در فوتبال تبریز ۲۹ بازیکن بومی پرورش و تحویل دادم.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان افزود: من همیشه طرفدار بازیکن و کادر بومی هستم و حدود ۱۰ تیمی که داریم ۹۹ درصد کادر مربیان و بازیکنان بومی هستند. از خبرنگاران می‌خواهم از تیم حمایت کنند و اجازه ندهند از جاهای دیگر به تیم مس سونگون ضربه بزنند.

در انتخاب سرمربی تیم خیلی گزینه‌های بودند و حتی برادرم هم می توانست جزو گزینه ها باشد، اما دست هیات مدیره را بازگشتم و انتخاب را برعهده آنها گذاشتم و بعد از اینکه حسن به عنوان آکادمی تراکتور انتخاب شد، سرمربی تیم مس سونگون را تعیین شد.

خطیبی گفت: آقای بختیار حسین‌زاده شاهد است که من پیشنهاد ۹ میلیارد تومانی داشتم اما به خاطر شهرم مدیریت باشگاه مس سونگون را قول کردم و هیچ کس از قرارداد میلیارد نمی گذرد اما من به حقوق کارمندی و مدیریت قناعت کردم فقط به خاطر جوانان شهرم و امیدواریم حضورم در مس‌سونگون بتواند در پیشرفت ورزش شهر و استان آذربایجان‌شرقی همراه شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]