رزمایش اقتدار عاشورایی آذربایجان شرقی + گزارش تصویری
رزمایش اقتدار عاشورایی آذربایجان شرقی + گزارش تصویری

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در مناطق مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد. به گزارش قلم پرس فرمانده سپاه عاشورا گفت : این رزمایش با رمز لبیک یا حسین از ستاد فرماندهی قرار گاه امام هادی استان آغاز شد. سردار عابدین خرم افزود : در این رزمایش بسیجیان در قالب ۴۰ گردان‌ بیت‌المقدس در […]

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در مناطق مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش قلم پرس فرمانده سپاه عاشورا گفت : این رزمایش با رمز لبیک یا حسین از ستاد فرماندهی قرار گاه امام هادی استان آغاز شد.
سردار عابدین خرم افزود : در این رزمایش بسیجیان در قالب ۴۰ گردان‌ بیت‌المقدس در ۲۳ منطقه آذربایجان‌شرقی هم آمادگی رزمی خود را به نمایش گذاشتند و هم به مردم  در حوزه های عمرانی ، درمانی و فرهنگی خدمات رسانی کردند.
وی هدف از اجرای این مانور را ایجاد آمادگی رزمی و روحی روانی بین رزمندگان و امیدواری در بین دوستان انقلاب و انداختن رعب و وحشت بر قلبهای دشمنان اعلام کرد و گفت : سپاه و بسیج امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اماده دفاع از ارمانهای انقلاب اسلامی ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد : باید خودمان را خوب تربیت کنیم و با شناخت دشمنان داخلی و خارجی در هر عرصه ای که به ما نیاز باشد حاضر باشیم و موجب یاس و نا امیدی دشمن و امیدواری نظام و انقلاب و کشور باشیم.
وی همچنین آموزش مهارت های تیراندازی با سلاح های سازمانی و پیشرفته را از دیگر اهداف رزمایش اعلام کرد.

عکس: فاطمه دخت فرج