رحمانی به عنوان سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان منصوب شد
رحمانی به عنوان سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان منصوب شد

دکترمحمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حکمی دکتر فرزاد رحمانی را به عنوان سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان منصوب کرد. به گزارش قلم پرس، در حکم دکتر رحمانی چنین آمده است : جناب آقای دکتر فرزاد رحمانی، عضو محترم هیات علمی دانشکده پزشکی سلام علیکم، با توجه به توانمندی […]

دکترمحمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حکمی دکتر فرزاد رحمانی را به عنوان سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان منصوب کرد.

به گزارش قلم پرس، در حکم دکتر رحمانی چنین آمده است :
جناب آقای دکتر فرزاد رحمانی، عضو محترم هیات علمی دانشکده پزشکی
سلام علیکم، با توجه به توانمندی علمی و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم بموجب این ابلاغ با حفظ سمت آموزشی  بعنوان  « سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان » منصوب می شوید امید دارم با رعایت جهات شرعی و قانونی و استفاده از تجارب کارشناسان و کارکنان تحت سرپرستی، خدمات جنابعالی در ارتقاء نظام سلامت سودمند واقع شود. توفیق خدمت روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه به همین مناسبت مراسمی روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای برگزار خواهد شد و طی این مراسم از زحمات دکتر رجایی تقدیر و تشکر و دکتر فرزاد رحمانی معرفی میشود .