راه‌اندازی بیمارستان مردانی آذر تا پایان سال آینده
راه‌اندازی بیمارستان مردانی آذر تا پایان سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که امیدواریم این بیمارستان ۵۴۰ تحتخوابه تا پایان سال آینده به صورت کامل تجهیز و به بهره برداری برسد، گفت: در حال حاضر این بیمارستان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین صومی در حاشیه بازدید از مراحل […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که امیدواریم این بیمارستان ۵۴۰ تحتخوابه تا پایان سال آینده به صورت کامل تجهیز و به بهره برداری برسد، گفت: در حال حاضر این بیمارستان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسین صومی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت و آماده‌سازی بیمارستان مردانی‌آذر با اشاره به آغاز عملیات ساختمان بیمارستان فوق تخصصی کودکان مردانی آذر از اواخر سال ۹۴ اظهار داشت: با توجه به این که یکی از دغدغه‌های آقای مردانی‌آذر تجهیز بیمارستان بود خوشبختانه امسال در سفر ریاست جمهوری به تبریز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان تخصیص یافت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخشی از این بیمارستان تا پایان سال جاری تصریح کرد: به منظور جذب اعتبار تخصیص یافته امسال باید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان را خریداری کنیم.

راه‌اندازی بیمارستان مردانی آذر تا پایان سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: امیدواریم با حمایت های مسئولان ارشد استان تا پایان سال آینده این بیمارستان به صورت کامل راه اندازی شود.

صومی با اشاره به مساحت ۵۵ هزار متر مربعی این بیمارستان گفت: برای هر متر مربع بیمارستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه صرف می شود که برای ۶۵ درصد پروژه باید بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که تاکنون خدماتی مانند آب و گاز به بیمارستان ارائه شده است، افزود: در زمینه درخواست انشعاب برق برای بیمارستان، اگر حق انشعاب را تقلیل دهند به زودی مشکل برق نیز حل می شود.

پرداخت ۲۰ درصد هزینه‌های عمرانی بخش درمان از سوی خیران

صومی اظهار کرد: بیمارستان مردانی‌آذر تنها بیمارستان خیرساز استان است که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار دارد.

وی با بیان این که در تمام استان از کمک‌های خیران در بخش درمانی برخوردار هستیم، اضافه کرد: در چهار سال گذشته در این بخش هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی هزینه شده که ۲۰ درصد این اعتبار از سوی خیرانی مانند حاج آقای مردانی آذر و حاج آقای نوبری بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که طرحی برای اداره بیمارستان‌ها به وسیله هیات امنا داریم، گفت: بیمارستان مردانی آذر و دو بیمارستان جدید هزار و ۷۲۰ تختخوابه که در حال اتمام است به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به صورت هیات امنایی اداره شوند چرا که مدل های قبلی دولتی زیاد جوابگو نیستند بنابراین هیات امنا برای جذب نیرو در این بیمارستان‌ها تصمیم خواهند گرفت.