رام‌الله خواستار تشکیل جبهه بین‌المللی برای مقابله با «جنایات اسرائیل» شد
رام‌الله خواستار تشکیل جبهه بین‌المللی برای مقابله با «جنایات اسرائیل» شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به تشکیل جبهه بین‌المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد. بر اساس گزارش «القدس العربی»، المالکی در نشست مجازی سازمان همکاری اسلامی بر اهمیت تشکیل این جبهه برای مجازات رژیم صهیونیستی، وضع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه آن […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به تشکیل جبهه بین‌المللی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، المالکی در نشست مجازی سازمان همکاری اسلامی بر اهمیت تشکیل این جبهه برای مجازات رژیم صهیونیستی، وضع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه آن و نیز مقابله با حامیان این اقدامات خصمانه تأکید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (یک‌شنبه – ۱۶ می) از افزایش شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ابتدای تجاوز تاکنون خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه الجزیره، شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به  ۱۸۱ شهید از جمله ۵۲ کودک و  ۳۱ زن و ۱۲۲۵ مجروح افزایش یافت. 

بنا بر این گزارش، در جریان حملات شب گذشته تا صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، دست‌کم ۲۶ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر مجروح شدند و در سایه تداوم حملات صهیونیست‌ها انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابد زیرا ده‌ها آپارتمان مسکونی در نوار غزه هدف بمباران صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/ص