رئیس کل بانک مرکزی وارد تبریز شد/ بررسی مسائل بانکی استان در سفر یک‌روزه صالح‌آبادی
رئیس کل بانک مرکزی وارد تبریز شد/ بررسی مسائل بانکی استان در سفر یک‌روزه صالح‌آبادی

[ad_1] رئیس کل بانک مرکزی به همراه جمعی از مدیران بانک‌های کشور به منظور بررسی مسائل بانکی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت. علی صالح‌آبادی در نخستین برنامه از سفر یک‌روزه خود به تبریز، با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو خواهد […]

[ad_1]

رئیس کل بانک مرکزی به همراه جمعی از مدیران بانک‌های کشور به منظور بررسی مسائل بانکی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.

علی صالح‌آبادی در نخستین برنامه از سفر یک‌روزه خود به تبریز، با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

وی همچنین با شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، مسائل و مشکلات مرتبط با نظام بانکی استان بویژه درخصوص تأمین منابع مالی بخش تولید و انتقال حساب‌های صنایع و معادن بزرگ به استان را با حضور مدیران بانک‌های کشور بررسی خواهد کرد.

بازدید از مجتمع کشت‌وصنعت شیرین‌عسل در شبستر با هدف بررسی روند احداث واحد مرغداری ۶ میلیون قطعه‌ای به‌عنوان بزرگترین مرکز تولید گوشت مرغ خاورمیانه و خط تولید روغن خوراکی جهت خودکفایی استان در تولید این کالای اساسی، بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی با هدف بررسی روند تولید و تأمین منابع مالی این گروه صنعتی و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان و شرکت در آئین افتتاح پروژه‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده رئیس کل بانک مرکزی در سفر به تبریز است.
 

[ad_2]