رئیس ستاد قاضی‌زاده:‌ تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است
رئیس ستاد قاضی‌زاده:‌ تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهرا شیخی رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به در پیش بودن روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار از آحاد ملت ایران این است که در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که خودشان هستند که سرنوشت خود را تغییر می […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهرا شیخی رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به در پیش بودن روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار از آحاد ملت ایران این است که در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که خودشان هستند که سرنوشت خود را تغییر می دهند و بس.

وی افزود: امروز کشور نیاز به تغییر دارد و چیزی مهمتر از صندوق رای برای ایجاد تغییر سراغ نداریم؛ امروز زمان آن است که مردم با حضور در پای صندوق رای، به بد اخلاقی ها و دروغ گویی ها «نه» بگویند و تحول را رقم بزنند.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی به مناظرات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و گفت: برخی با بد اخلاقی و اتهام زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاقمداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.

شیخی با بیان اینکه تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است، تصریح کرد: نامزدهای جبهه انقلاب توانایی تشکیل دولت جوان انقلابی را دارند؛ دولتی که می‌تواند زندگی مردم را سامان بدهد و با عزت و اقتدار در دنیا بدرخشد.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به تشکیل دولتی کارآمد و قوی نیازمندند، تصریح کرد: دولت باید مراقب زندگی مردم باشد. مردمی که منتظر تحول هستند باید در انتخابات هم شرکت کنند.

انتهای پیام/