رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین معرفی شد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین معرفی شد

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: وجود عقلانیت در انسان عظمت و ارزش والایی دارد تا جایی که خداوند جهان را در اختیار انسان قرار داده است. وی افزود: انسان دارای کرامت و ارزش بسیار بالایی است و خداوند بشر را گل سرسبد خلقت کرده؛ لذا همه […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: وجود عقلانیت در انسان عظمت و ارزش والایی دارد تا جایی که خداوند جهان را در اختیار انسان قرار داده است.

وی افزود: انسان دارای کرامت و ارزش بسیار بالایی است و خداوند بشر را گل سرسبد خلقت کرده؛ لذا همه ما باید قدر جایگاه و منزلت خود را به درستی درک کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: انسان علی رغم اینکه در عمل آزاد خلق شده، اما خداوند به انسان حق انتخاب بخشیده که می‌تواند راه شکرگزاری از نعمت‌های خداوند را انتخاب و یا خدای نکرده راه کفران نعمت را برای خود برگزیند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خاطرنشان کرد: انسان در برابر عملکرد و رفتار خود مسئول و پاسخگوست و قرآن و پیامبر اسلام (ص) نیز در خصوص مسئولیت انسان‌ها تذکر داده اند.

این مقام قضایی یادآور شد: امروز همه ما در مقابل کمترین عمل و رفتار خود در برابر مردم، انقلاب و خداوند پاسخگو باشیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که پاسخگوی شایسته‌ای در برابر خداوند باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: باید در انتخابات دقت کنیم؛ زیرا در سرنوشت کشور و مردم و انقلاب تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه با وحدت، همدلی و همراهی می‌توان امور کشور را در بخش‌های مختلف پیش برد، گفت: پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و تحکیم ارزش‌های دینی رسالت اصلی همه ما در هر پست و جایگاهی است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به اشاره به اینکه استان قزوین در بخش‌های مختلف از جمله تربیت عالمان و بزرگان جایگاه بسیار رفیعی دارد، گفت: خدمت در این استان موجب افتخار است و خوشبختانه آقای دارابی در مدت ماموریت خود عملکرد بسیار خوب و موفقی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح داشتند که مورد توجه همه مسئولان قرار گرفته است.

حجت اسلام بهرامی با معرفی مجتبی شیرود بزرگی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین، وی را فردی متعهد، پا به کار و با انگیزه برشمرد و گفت: ایشان با توجه به تجربه موفق در استان کردستان و با تعامل، همکاری، هم افزایی، نظارت و اجرای دقیق مقررات، می‌توانند نیرو‌های مسلح را در ارتقاء بیشتر امنیت استان حمایت و پشتیبانی کنند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات محمد دارابیان، مجتبی شیرود بزرگی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/