رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو سفر می‌کند
رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور با «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در «مسکو» ملاقات می‌کند. بر اساس این گزارش، پوتین و رحمان در تاریخ ۸ می در شهر مسکو با یکدیگر ملاقات می‌کنند. بنابر سخنان، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهور […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور با «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در «مسکو» ملاقات می‌کند.

بر اساس این گزارش، پوتین و رحمان در تاریخ ۸ می در شهر مسکو با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

بنابر سخنان، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهور روسیه، در این دیدار آخرین وضعیت مرزهای تاجیکستان و قرقیزستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پسکوف ادامه داد: سفر رحمان برای گفت‌وگو با پوتین حتی قبل از آغاز وقایع اخیر در مرزهای تاجیکستان و قرقیزستان توافق شده بود.

قبل از این نیز سایت خبری «ریا نووستی» عنوان کرده بود رئیس جمهور تاجیکستان به منظور شرکت در رژه نظامی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم به مسکو سفر می‌کند.

بر اساس این  گزارش، رئیس جمهور تاجیکستان بلافاصله بعد از شرکت در مراسم های که به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در «پارک پیروزی» شهر دوشنبه برگزار خواهد شد در راس یک هیات عازم روسیه می‌شود.

بر اساس این گزارش، بنابر اطلاعات موجود «سادیر جبارف» رئیس جمهور قرقیزستان در رژه نظامی شهر مسکو شرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/.