رئیسی حضور خود برای کاندیداتوری در انتخابات را اعلام کرد
رئیسی حضور خود برای کاندیداتوری در انتخابات را اعلام کرد

نماینده حجت‌ الاسلام رئیسی از پذیرش کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری توسط وی خبر داد و گفت: برنامه‌های وی بزودی اعلام خواهد شد. به گزارش  قلم پرس به نقل خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رئیسی، صولت مرتضوی را به عنوان نماینده خود به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرستاد. مرتضوی اظهار داشت: آقای رئیسی […]

نماینده حجت‌ الاسلام رئیسی از پذیرش کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری توسط وی خبر داد و گفت: برنامه‌های وی بزودی اعلام خواهد شد.

به گزارش  قلم پرس به نقل خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رئیسی، صولت مرتضوی را به عنوان نماینده خود به دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فرستاد.

مرتضوی اظهار داشت: آقای رئیسی از اینکه از ایشان دعوت به عمل آمد تا داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را بپذیرد سپاسگزاری کرد.

نماینده حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه آقای رئیسی را از بنده بهتر می‌دانید و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک برنامه ایشان به سمع و نظر همگان خواهد رسید اما نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد با اقدامی که ایشان دیروز انجام داده و از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا داد، رسما پذیرش داوطلبی خود را ابلاغ کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات جدی است افزود: امیدواریم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت همه جانبه شما این نقش‌آفرینی صورت بگیرد.

به گزارش فارس، مرتضوی در پایان سخنان خود متن پیام حجت‌الاسلام رئیسی خطاب به اعضای مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را قرائت کرد.