رئیسی: اقلام ضروری زندگی مردم تبدیل به کالای لوکس شده است
رئیسی: اقلام ضروری زندگی مردم تبدیل به کالای لوکس شده است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(یکشنبه ۱۶ خرداد) در جمع هزاران نفری مردم اسلامشهر اظهار داشت: انسانی که با کمک و مدد الهی راه را بشناسد و مسیر را تشخیص دهد خداوند متعال هم به او کمک می کند. رییسی با تاکید […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(یکشنبه ۱۶ خرداد) در جمع هزاران نفری مردم اسلامشهر اظهار داشت: انسانی که با کمک و مدد الهی راه را بشناسد و مسیر را تشخیص دهد خداوند متعال هم به او کمک می کند.

رییسی با تاکید بر اینکه تمام امامان ما در مقابل انسان های گرفتار و مشکل دار و کسی که غذا در سفره اش نیست یا کم است و کار ندارد و دغدغه معیشت دارد متاثر می‌شدند، تصریح کرد: امروز شرایط به نحوی است که مردم گرفتار شرایط سخت شده اند و وضعیت زندگی شان و خرید و فروششان و تولیدشان قابل پیش بینی نیست و کسی که در بازار و زندگی پیش بینی و آرامش نداشته باشد و ثبات نداشته باشد گرفتار است.

وی ادامه داد: برخی از کالاهای ضروری به کالاهای لوکس تبدیل شده و گوشت هم به کالای دست نیافتنی تبدیل شده است و خانواده هایی که گرفتارند و درآمد  آنچنانی ندارند دچار مشکل هستند و کسب و کار دچار آسیب شده و بازاری و کاسب و تولید کننده ما وضعیت نابسامانی پیدا کردند و این شرایط برای همه قابل فهم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قرار بود فساد و تبعیض نداشته باشیم و فقر را ریشه کن کنیم و آیا آنچه امام فرمودند و رهبر انقلاب تاکید کردند و مردم بارها خواستند حلش در این اکشور امکان پذیر نیست؟ اگر نباشد مردم می گویند زمان جنگ و مشکل است ولی اگر امکان حلش باشد صدای مردم بلند می شود.

رئیسی با طرح این سوال که چرا مشکلات حل نمی شود و کشور دچار سیاسی بازی و زد و بند شده است گفت: در دو سال حضورم در قوه قضاییه شاهد پرونده هایی هستم که دغدغه های مردم را نسبت به مسائل مختلفی چون فساد و تبعیض روشن می کند و ما اثبات کرده ایم که می شود برخورد کرد.

ادامه دارد…