دیپلماسی، نحوه تعامل با دنیاست و اسلحه آن، مذاکره است
دیپلماسی، نحوه تعامل با دنیاست و اسلحه آن، مذاکره است
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دیپلماسی، نحوه تعامل با دنیاست و اسلحه آن، مذاکره است، گفت: تأکید دولت تدبیر و امید بر مذاکره با کشورهای مختلف، به خاطر تأمین منافع و بهبود شرایط زندگی مردم است.

مرتضی محمدزاده در جمع معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان ورزقان، با اشاره به اینکه دولت به صورت شبانه‌روزی برای بهبود شرایط زندگی مردم تلاش می‌کند، گفت: مشکلات اقتصادی کشور به دلیل فشارهای همه‌جانبه دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دیپلماسی، نحوه تعامل با دنیاست و اسلحه آن، مذاکره است، افزود: تأکید دولت تدبیر و امید بر مذاکره با کشورهای مختلف، به خاطر تأمین منافع و بهبود شرایط زندگی مردم است.

فرماندار ورزقان نیز در این جلسه، وحدت و همدلی در بین مسئولان و همراهی مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران را عامل اصلی در توسعه و پیشرفت شهرستان برشمرد و گفت: تفکری جز خدمت به مردم در شهرستان حاکم نیست و همه مسئولان با جلب مشارکت مردم فهیم شهرستان در جهت توسعه گام برمی‌دارند.

حسن یحیوی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود شهرستان ازجمله مجتمع مس سونگون، معادن طلای مزرعه شادی، اندریان و آستارگان و بخش‌های کشاورزی و گردشگری را ازجمله سیاست‌های دولت دانست و گفت: پروژه‌های زیرساختی در این شهرستان شروع‌شده و درصورتی‌که این اقدامات به سرانجام برسد ورزقان می‌تواند به یکی از شهرستان‌های توسعه‌یافته استان تبدیل شود.

در این نشست تعدادی از معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان ورزقان نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان بیان کردند.