دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۶۱ نفر از مراجعین
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۶۱ نفر از مراجعین

خبرگزاری میزان – در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام، با رعایت کامل کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد. در این دیدار که معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز حضور داشتند، […]

خبرگزاری میزان – در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام، با رعایت کامل کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این دیدار که معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز حضور داشتند، دهقانی پس از ملاقات و گفت‌وگو با ۶۱ نفر از مراجعین و بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان، حسب مورد دستورات مقتضی را به شعب و حوزه‌های قضایی ذیربط صادر کرد.

در حاشیه این دیدار دهقانی با اشاره به جایگاه ویژه ارتباط با مردم و تکریم ارباب رجوع در برنامه‌های کلان قوه قضاییه و سند تحول قضایی، دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان ایلام را در راستای کرامت محوری، رسیدگی به تظلمات و شکایات مردم، حفظ حقوق شهروندی مراجعین و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان و خدمت رسانی مطلوب به آنان خواند.

وی با بیان این که هدف اصلی در دستگاه قضایی دفاع از آزادی‌های مشروع مردم و احیاء حقوق عامه، احقاق حق و اجرای عدالت است، گفت: لزوم فراهم کردن زمینه ارتباط آسان و مستقیم مردم و مراجعین دادگستری با مسئولان قضایی، برخورد توام با مهربانی و کرامت، در عین رعایت عدالت و قاطعیت قضایی و پاسخ گویی کامل به درخواست‌ها و مشکلات کلیه مراجعین در تمام حوزه‌های قضایی استان ایلام پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم سبب اطلاع و نظارت مسئولان از فرآیند انجام امور، اطلاع از نواقص و کاستی‌های موجود و تلاش در جهت رفع آن‌ها می‌شود و بر همین اساس ملاقات‌های مردمی به صورت جدی در دستور کار مسئولین قضایی این استان قرار دارد.

وی افزود: فرآیند ارائه خدمت و نحوه پاسخ گویی و برخورد با ارباب رجوع باید به گونه‌ای باشد که در نهایت رضایتمندی کامل مراجعان را به دنبال داشته باشد.

شهروندان گرامی می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/