دولت در کمال بی‌طرفی انتخاباتی سالم و شفاف برگزار می‌کند
دولت در کمال بی‌طرفی انتخاباتی سالم و شفاف برگزار می‌کند

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام دولت در برگزاری انتخاباتی با شکوه گفت: دولت درکمال بی طرفی انتخاباتی سالم، شفاف را با امنیت کامل برگزار می کند. به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو اظهارکرد: حضور پرشکوه […]

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام دولت در برگزاری انتخاباتی با شکوه گفت: دولت درکمال بی طرفی انتخاباتی سالم، شفاف را با امنیت کامل برگزار می کند.

به گزارش قلم پرس، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو اظهارکرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است و برهمین اساس دشمنان ایران منتظر این رویداد بزرگ هستند.

وی با بیان این که عزت جمهوری اسلامی در حضور حماسی مردم خلاصه شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات تعیین کننده سرنوشت مردم است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید همه مردم حتی آنان که مخالف نظام هستند دراین انتخابات شرکت کنند.

شبستری از مسوولان خواست در جهت حضور حداکثری مردم و انتخاب آگاهانه آنها درانتخابات تلاش کنند و خاطر نشان کرد: ایجاد فضای تفکر، انتخاب آگاهانه و عالمانه از معیارهای اصلی یک انتخابات است.

وی افزود: مسوولان ادارات اجازه سوء استفاده از شخصیت حقوقی خود را به کاندیداهای نمایندگی ندهند و امکانات اداره خود را فقط در خدمت برگزاری انتخابات قرار دهند.

شبستری با تاکید بر وظیفه قانون گذاری و نظارت بر قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از وعده های اجرایی، توزیع پول و کالا بین مردم و تخریب اشخاص و مقامات جمهوری اسلامی به جد پرهیز کنند.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات موجود عملکرد مناسبی داشته است، گفت: امروز در دولت افراد با تدبیر و عاقلی سرکار آمده اند و دست رانت خواران بریده شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: کاندیداهای انتخابات به جای هجوم به عملکرد دولت و سیاه نمایی به ارائه برنامه ها و توانمندی های خود پرداخته و در کنار آن نیز منصفانه و دلسوزانه انتقاد کنند.

شبستری همچنین با اشاره به رشادت های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این ملت بهترین و ارزشمندترین سرمایه های خود را برای به بار نشاندن انقلاب فدا کردند و برای آبیاری درخت انقلاب هزاران شهید تقدیم مهین اسلامی کردند.

وی اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب گروه های معاند و مخالف نظام سعی کردند حکومت را در دست گیرند و هزاران نفر را شهید کردند که با درایت رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب این انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

شبستری افزود: برای تداوم و اقتدار هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باید وحدت و انسجام داخلی خود را افزایش داده و زیر چتر مقام معظم رهبری پایبند به قانون باشیم.