دولت در قبال مردم وظیفه هدایت و حمایت دارد
دولت در قبال مردم وظیفه هدایت و حمایت دارد

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: اگر مردم ارسباران هم از دولت انتظار یاری رساندن نداشته باشند این دولت است وظیفه دارد به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کند. به گزارش قلم پرس، قلی الله قلی زاده در جمع مسئولان منطقه آزاد تجاری ارس در شهرستان خداآفرین با اشاره به اینکه شرایط برای […]

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: اگر مردم ارسباران هم از دولت انتظار یاری رساندن نداشته باشند این دولت است وظیفه دارد به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کند.

به گزارش قلم پرس، قلی الله قلی زاده در جمع مسئولان منطقه آزاد تجاری ارس در شهرستان خداآفرین با اشاره به اینکه شرایط برای کاهش مهاجرت در شهرستان خداآفرین فراهم است، اظهار داشت: در گذشته شاید به دلیل عدم ارائه خدمات مطلوب به مردم ارسباران مجبور به مهارجت به کلانشهرها بودند ولی از این پس حداقل سعی ما بر این است تا با ارائه خدمات خدمات و گره گشایی از مشکلات مردم مانع از مهاجرت شویم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس افزود: برای کاهش مهاجرت و ممانعت از مهاجرت جوانان بیکار به سایر شهرها تنها این نیست که بنشینیم تا دولت برای ما اشتغال زایی کند در حالی که در هیچ کشوری اتفاقاتی این چنین نبوده و نخواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر در شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند مشکلاتی داریم نباید انتظار داشته باشیم تا کسی بیاید و مشکلات ما را رفع و رجوع کند در واقع این خودمان هستیم که با همت و تلاش بر مشکلاتمان فارغ می آییم.

الله قلی زاده بابیان اینکه اگر مردم ارسباران هم از دولت انتظار یاری رساندن نداشته باشند این دولت است وظیفه دارد به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کند، گفت: دولت در قبال مردم وظیفه هدایت و حمایت دارد و اگر راه را اشتباه می رویم موظف است تا راه راست را به مردم نشان دهد.

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در کلیبر، خداآفرین و هوراند فراهم است

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس اضافه کرد: وقتی از بنده انتقادهایی می شود خوشحال می شوم نه اینکه از من انتقاد می کنند بلکه از این بابت خوشحال هستم که مردم حوزه انتخابیه ام دل و جرات انتقاد دارند.

وی در ادامه خطاب به سرمایه گذاران بخش خصوصی، افزود: بخش خصوصی در شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در راستای محدودیت زدایی و اشتغال زایی سرمایه گذاری کند بنده از آنها با قاطعیت حمایت و پشتیبانی می کنم.

به گزارش مهر، الله قلی زاده با انتقاد از اینکه شهرک صنعتی جانانلو فاقد خدمات زیربنایی از جمله گاز و برق است، ابراز داشت: مشاوری که مجری احداث شهرک صنعتی جانانلو بود باید بازخواست شود، چرا وقتی کسی متعهد به احداث پروژه ای می شود از زیر بار مسئولیت این گونه شانه خالی می کند؟ و اگر از تعهداتش سر باز زده باید خلع ید شود./