دوست دارم سرباز تراکتور باشم
دوست دارم سرباز تراکتور باشم

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که این تیم فاصله زیادی با تیم مدنظر رسول خطیبی دارد. یوسف سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص پیوستنش به تیم ماشین‌سازی اظهار کرد: رفتن من به تیم اول شهر تبریز، به یکباره شد و از ابتدا قصدم این نبود که […]

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که این تیم فاصله زیادی با تیم مدنظر رسول خطیبی دارد.

یوسف سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص پیوستنش به تیم ماشین‌سازی اظهار کرد: رفتن من به تیم اول شهر تبریز، به یکباره شد و از ابتدا قصدم این نبود که به این تیم بروم؛ ولی بیشتر به دلیل حضور رسول خطیبی در ماشین‌سازی، این تصمیم را گرفتم و امیدوارم کمک کنیم تا تیم پرطرفدار و قدیمی تبریز، به لیگ برتر صعود کند.

 

وی افزود: خوشبختانه در بازی قبلی‌مان مقابل فولاد یزد، با این که ۱۰ نفره شده بودیم، ولی به سختی توانستیم حریفمان را شکست دهیم. تیم ماشین‌سازی ضعف‌های زیادی دارد و هنوز کار زیادی داریم تا به تیم مدنظر سرمربی‌مان تبدیل شویم.

 

سیدی ادامه داد: با شناختی که از سرمربی تیم دارم، می‌دانم که این تیم هنوز به ۵۰ درصد ایدئال‌های آقای خطیبی نرسیده است و امیدوارم با تمریناتی که در دو سه هفته آینده انجام می‌دهیم، بتوانیم آماده‌تر از قبل شویم.

 

وی در خصوص این که چقدر امیدوار است ماشین‌سازی به لیگ برتر صعود کند، بیان کرد: فاصله زیادی با تیم های بالایی خود نداریم و اگر بتوانیم چند پیروزی پشت سر هم کسب کنیم، راهمان برای صعود هموارتر می شود.

 

مهاجم ماشین‌سازی درباره جدایی‌اش از گسترش فولاد گفت: به خاطر مسائلی که در این تیم به وجود آمده بود، من دو ماه در کنار تیم نبودم و معتقدم آمدنم به ماشین‌سازی، هم به نفع من و هم به نفع تیم گسترش فولاد بود.

 

وی افزود: البته مشکل خاصی با تیم نداشتم و متاسفانه نشد که به گسترش فولاد کمک کنم و امیدوارم این تیم نیز بتواند در ادامه لیگ، نتایج خوبی بگیرد و نماینده شایسته ای برای فوتبال استان باشد.

 

سیدی درباره صحبت هایی که پیرامون سربازی‌اش شده بود، عنوان کرد: من اکنون محصلم و چون اهمیت زیادی به درس می‌دهم، فکر کنم درس خواندنم چند سال طول بکشد و پس از پایان درسم، دوست دارم به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی بازی کنم.

 

وی در پایان تاکید کرد: خواسته من و هم‌تیمی‌هایم از همه مردم خوب آذربایجان، این است که تیم ماشین‌سازی را حمایت کنند تا دست در دست هم دهیم و بتوانیم این تیم قدیمی را به لیگ برتر بیاوریم.