دوره‌های تخصصی برای مأموران فنی مناطق برگزار می‌شود
دوره‌های تخصصی برای مأموران فنی مناطق برگزار می‌شود

به گزارش قلم پرس، تورج روشنائی در مراسم تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری منطقه ۳، فعالیت مأموران فنی مناطق دهگانه شهرداری تبریز را منوط به گذراندن دوره های آموزش و اخذ گواهینامه تخصصی ذکر کرد.وی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تغییرات مدیریتی را اقتضای مدیریتی برشمرد و […]

به گزارش قلم پرس، تورج روشنائی در مراسم تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری منطقه ۳، فعالیت مأموران فنی مناطق دهگانه شهرداری تبریز را منوط به گذراندن دوره های آموزش و اخذ گواهینامه تخصصی ذکر کرد.
وی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تغییرات مدیریتی را اقتضای مدیریتی برشمرد و گفت: اکنون مدت زمان مدیریت در دنیا چهار سال است، یعنی فرد در چهار سال تمام توان مدیریتی خود را به اجرا می گذارد و بیش از چهار سال، دیگر تفکری برای اجرا و پیاده کردن در آن جایگاه و مسئولیت نخواهد داشت.
وی در حضور سرپرست و معاونان و مدیران منطقه در مراسم تودیع و معارفه، اجرای طرح “شهروند سپاری” را طرحی لازم عنوان کرد و افزود: با راه ­اندازی این سیستم در مناطق شهرداری تبریز، شهروندان دیگر نیازی به حضور و مراجعه فیزیکی برای اخذ پروانه ساختمانی و سایر گواهی‌نامه ها و استعلامات نخواهند داشت و قطعاً با راه اندازی این سیستم، زمان ارائه پروانه ساختمانی و گواهینامه های مورد درخواست شهروندان در زمان خیلی کوتاه انجام خواهد گرفت.
روشنائی، ادامه داد: در اجرای طرح “شهروند سپاری” مطابق هماهنگی های لازم با نظام مهندسی ساختمان استان، مقرر شده در سه منطقه از مناطق دهگانه شهرداری تبریز به صورت پایلوت اجرا شود.
وی، از برگزاری دوره های آموزشی برای سایر بخش های حوزه شهرسازی مناطق شهرداری تبریز خبر داد و گفت: در راستای خدمات بهینه به شهروندان، برای کارکنان بخش حوزه طرح و گذربندی نیز کلاس های آموزش برگزار خواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، علی اسماعیل زاده معاون شهرسازی و معماری سابق شهرداری منطقه ۱ را به عنوان معاون جدید حوزه شهرسازی و معماری منطقه ۳ معرفی کرد و گفت: از تجارب علی رشتبران معاون شهرسازی و معماری سابق شهرداری منطقه ۳ نیز در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز استفاده خواهد شد.
یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ نیز در مراسم تودیع و معارفه معاون شهرسازی و معماری منطقه، با قدردانی از تلاش های علی رشتبران معاون شهرسازی و معماری سابق منطقه، وی را فردی پرتلاش و اخلاق مدار و متعصب به اجرای صحیح کارها و دلسوز به مجموعه دانسته و گفت: فعالیت معاونت شهرسازی و معماری، ویترین فعالیت ها و عملکرد شهردار­ها بوده و از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وحیدکیا، حق و حقوق شهرداری را حق و حقوق به امانت گذاشته شهروندان در شهرداری عنوان کرد و افزود: باید در صیانت و پاسداشت از این حقوق، جدی تلاش کرده و از طرفی هم مراقب باشیم در این مسیر، حق و حقوقی از شهروندان پایمال نشود.
وی، وجود خطا در دستگاه های خدمت رسان را ناممکن ندانسته و ادامه داد: مهم این است که با فعالیت و کار به‌جا علمی و قانونی و منطبق با ضوابط، در راستای رضایت مندی شهروندان تلاش کنیم.
سرپرست شهرداری منطقه ۳ از راهکارهای موفقیت در امور، به اجرای به موقع و صحیح و با سرعت کارها تأکید کرد و گفت: کار به موقع و درست باید مدنظر همه واحدهای شهرداری باشد.