دنبال این نبوده‌ایم که با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی رضایت موقت ایجاد کنیم
دنبال این نبوده‌ایم که با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی رضایت موقت ایجاد کنیم

وزیر کار گفت: دنبال این نبوده‌ایم که با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی رضایت موقت ایجاد کنیم و در سه‌ماه چند برابرش را از جیب آنها در بیاوریم. به گزارش قلم پرس به نقل از ایلنا، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۵۹ طرح اشتغال روستایی که در روستای دهنه سرشیجان انجام شد با […]

وزیر کار گفت: دنبال این نبوده‌ایم که با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی رضایت موقت ایجاد کنیم و در سه‌ماه چند برابرش را از جیب آنها در بیاوریم.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایلنا، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۵۹ طرح اشتغال روستایی که در روستای دهنه سرشیجان انجام شد با تقدیر از مردم منطقه برای میزبانی شایسته اظهار کرد: هر زمان که به میان مردم می‌آییم خوشحالی و امید برای آینده بیشتر است.

وزیر کار با بیان اینکه ما در دولت هیچ‌وقت به سمت سیاستی که رضایت موقت را در جامعه ایجاد کنیم نرفته‌ایم، بیان داشت: اینکه با اجرای سیاست‌هایی رضایت آنی ایجاد کنیم ولی میان‌مدت زندگی مردم را تلخ‌تر کنیم به عنوان یک دروغ بزرگ است که ما آن را دنبال نکردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما این دروغ را که ۴۲ هزار تومان را به  یک‌جیب مردم بریزیم- که امروز ۲۵۰ هزار تومان شده- و یک‌میلیون تومان را از جیب دیگر بیرون بیاوریم نگفته و نمی‌گوییم، بیان داشت: دنبال آن نبودیم که رضایت سه‌ماهه ایجاد کنیم و شش‌ماه نگذشته سه برابر آن را از جیب مردم بیرون بیاوریم.

ربیعی گفت: به ۱۱ میلیون ایرانی در حاشیه شهرها دفترچه بیمه سلامت اهدا کردیم.

وی با بیان اینکه طبق محاسبه‌ای که انجام  داده‌ام ۶۷ درصد بازنشستگان ما زیر تورم در سال‌های گذشته حقوق گرفتند، گفت: قدرت خرید مردم پایین آمد و ما سعی کردیم این سال‌ها قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

وزیر کار با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای ترمیم حداقل‌های حقوق‌های پایین بازنشستگی امسال در نظر گرفتیم، گفت: آیین‌نامه این طرح در جلسه آینده هیات‌دولت آماده خواهد شد.