دمشق: آرمان فلسطین پویایی خود را بازیافت
دمشق: آرمان فلسطین پویایی خود را بازیافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه گفت تحولات اخیر سبب شد تا آرمان فلسطین پویایی خود را بازیابد. وی که با شبکه خبری المیادین مصاحبه می‌کرد، گفت: «دربهای دمشق همیشه و به طور پیوسته برای فلسطینیان باز بوده و اختلافی با آنها نداریم». وزیر خارجه سوریه در ادامه […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه روز یکشنبه گفت تحولات اخیر سبب شد تا آرمان فلسطین پویایی خود را بازیابد.

وی که با شبکه خبری المیادین مصاحبه می‌کرد، گفت: «دربهای دمشق همیشه و به طور پیوسته برای فلسطینیان باز بوده و اختلافی با آنها نداریم».

وزیر خارجه سوریه در ادامه به انتخابات در این کشور پرداخت و گفت: «این ملت سوریه است که از طریق انتخابات پیام خود را ارسال می‌کند و میلیون‌ها نفر در دمشق و پایتخت‌های جهان  برای انتخابات خارج شدند تا بگویند که از کشورشان حمایت می‌کنند».

وی افزود:‌«این حق هر شهروند سوری است که به کشورش بازگردد و تمامی امکانات برای کسانی که خواستار بازگشت هستند فراهم خواهد شد».

مقداد گفت: «به همپیمانان خود در شکست تروریست و بازگردان اوضاع کشور به حالت طبیعی افتخار می‌کنیم».

سه نامزد ریاست‌جمهوری سوریه «بشار اسد»، «عبدالله سلوم عبدالله» و «محمود احمد مرعی» هستند. انتخابات ریاست‌جمهوری در داخل سوریه نیز در ۲۶ می (۷ خرداد) برگزار خواهد شد.

مرحله نخست انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه از صبح روز پنج شنبه در سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک سوریه در کشورهای دیگر آغاز شد.

وزیر خارجه سوریه در ادامه مصاحبه با المیادین گفت: «آمریکا به سرقت ثروت‌های سوریه پرداخته و از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.