دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج است
دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج است

[ad_1] معاون امورمجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دل هنرمندان کشور در امتداد سیره ناب حضرت ثامن الحجج علیه السلام است. “سیدمحمد هاشمی” در این آیین اظهار داشت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

[ad_1]

معاون امورمجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دل هنرمندان کشور در امتداد سیره ناب حضرت ثامن الحجج علیه السلام است.

“سیدمحمد هاشمی” در این آیین اظهار داشت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگ بومی در کشور و رعایت عدالت فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه تقویت و توجه به فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی،  برای کشور همواره خیر و برکت به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: مکاتب هنری و آثار فاخر هنرمندان آذربایجان شرقی و تبریز همواره الهام‌بخش هنرمندان سایر مناطق کشور بوده است.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز گفت: سال آینده سلسله جشنواره های رضوی با ساختاری جدید و کیفی‌تر از پیش و با ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر در موضوعات و همچنین ایجاد ارتباط با دیگر جشنواره های ریشه دار در کشور برگزار خواهد شد.
معاون امورمجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جشنواره که به لطف و با تکیه بر عشق و ارادت محبان اهل بیت علیه السلام به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود، حرکتی ایجابی و پاسخی قطعی خطاب به هتاکان ساحت اهل بیت عصمت و طهارت است و نشان می دهد که دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج است.
وی در پایان با اشاره به جسارت اخیر فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره فیلم کن به ساحت امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: برخورد حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هتاکان که جسارتی به ساحت اهل بیت داشته اند، قطعی است و تصمیم‌های مهمی در این خصوص گرفته شده است.

[ad_2]