دلیل بازگشت سیتی برابر پاریس از زبان دی بروین
دلیل بازگشت سیتی برابر پاریس از زبان دی بروین

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری دو بر یک برابر پاری سن ژرمن، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برداشت. کوین دی بروین که بعد از این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و زننده گل اول تیمش نیز بود گفت: صحبت های […]

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری دو بر یک برابر پاری سن ژرمن، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برداشت.

کوین دی بروین که بعد از این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و زننده گل اول تیمش نیز بود گفت: صحبت های پپ گواردیولا در بین دو نیمه برابر پاری سن ژرمن، تاثیر زیادی داشت که توانستیم شکست را با پیروزی عوض کنیم.  او در بین دو نیمه از ما خواست فقط کمی بیشتر با توپ بازی کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. نیمه اول ما کمی عجله داشتیم  و سعی می کردیم خیلی سریع جلو برویم. در نیمه دوم سعی کردیم با حوصله بیشتری فضا را پیدا کنیم. آنها تیم سختی برای بازی هستند. پیشرفتی که ما به عنوان تیم انجام دادیم خوب بود.

دی بروین در مورد گل خود افزود: این گل در موقعیت عالی زده شد. برای دروازه بان بسیار دشوار است زیرا انتظار دارد کسی آن را لمس کند. گل دوم خیال ما را راحت کرد ولی هنوز چیزی تمام نشده است و یک دیدار دشوار در اتحاد داریم و باید بتوانیم در دیدار برگشت نیز برنده شویم. هنوز یک بازی باقی مانده است و ما باید روی آن تمرکز کنیم.

منچسترسیتی هفته بعد در خانه پذیرای پاری سن ژرمن است و امیدوار است برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

انتهای پیام