دست چدنی دشمن رو شده است
دست چدنی دشمن رو شده است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: در این شرایط حساس که دست چدنی دشمن رو شده است، باید آماده باشیم و در این برهه روحانیون وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید آماده تر از دیگران آماده مقابله با دشمنان اسلام باشند. به گزارش لم پرس به نقل ز خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین […]

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: در این شرایط حساس که دست چدنی دشمن رو شده است، باید آماده باشیم و در این برهه روحانیون وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید آماده تر از دیگران آماده مقابله با دشمنان اسلام باشند.

به گزارش لم پرس به نقل ز خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امشب که در جشن بزرگ نیمه شعبان و مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب سخن می گفت، با تبریک ولادت حضرت قائم(عج) اظهار داشت: یکی از شخصیت‌های کم نظیری که در عصر غیبت توانست پرچم گفتمان اصیل اسلام ناب محمدی(ص) را در ایران عزیز به اهتزاز درآورد و شعاع نور آن را در اقصی نقاط دنیا بگستراند، حضرت امام خمینی(ره) بودند.

وی با اشاره به مخالفت‌های صورت گرفته با اولیای الهی و خانه‌نشین کردن آنها به دست کسانی که اهل بیت(ع) را درک نکرده بودند؛ تصریح کرد: وجود آخرین حجت الهی امیدها را در دل‌های آزادگان دنیا زنده نگه داشته و روزی همه زحمات انبیاء نتیجه خواهد داد و همه ما منتظر آن ایام هستیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش برجسته بنیان گذار جمهوری اسلامی در عصر غیبت اظهار کرد: ایشان احیاءگری بودند که بار دیگر رسالت عظیم آیین اسلام را برای هدایت و مدیریت جامعه اسلامی در همه اعصار متذکر شدند و با رمزگشایی از توطئه‌های دشمنان و روشنگران غرب و متحجران کج اندیش همگان را به هوشیاری فراخواندند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فقیهی عالی قدر، آگاه، مفسری بصیر و استاد اخلاق بودند و با شجاعت مثال زدنی، هوشمندی و مدیریت بخاطر ایمانی که داشتند، در راه خداوند ولی فقیه را در عصر غیبت برای اولین بار در مقام عمل پیاده کرده و فقط به تکلیف خود عمل کردند و بیداری اسلام مسلمانان را فراهم ساختند.

آل‌هاشم اذعان کرد: امروز در سایه پیروی از فرامین بنیان گذار جمهوری اسلامی و هدایت های داهیانه و امام گونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و در سایه خون پاک صدها هزار شهید، جانباز و آزاده بسیاری از موانع از سر راه امت اسلامی برداشته شده است و چهره باطل بیش از پیش عیان شده است و دیگر عذری برای هیچ یک از مسلمانان باقی نمانده است و به حول و قوه الهی میلیون ها جوان رشید آماده خدمت و گوش به فرمان رهبری عالی قدر جهان اسلام آماده فداکاری و جانفشانی هستند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط حساس منطقه خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که دست چدنی دشمن رو شده است، باید آماده باشیم و در این برهه طلابی که امروز به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید آماده‌تر از دیگران آماده مقابله با دشمنان اسلام باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان و عقیده جوانان را هدف گرفته و مورد هجمه حملات خود قرار داده اند، بر لزوم هوشیاری آحاد مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیون برای مقابله با این هجمه تأکید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: باید از همه کسانی که در راه تعلیم و تربیت و تهذیب طلاب عزیز زحمت کشیده‌اند، به ویژه اخوان باقری بنابی که در تعلیم و تربیت طلاب شبانه روز تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کنم.

وی همچنین به طلابی که به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند، توصیه کرد: رمز موفقیت طلاب عمل طلاب است و امروز مردم وقتی طلاب را می‌بینند به یاد خدا می‌افتند و وظیفه اصلی طلاب نزدیک کردن دل‌ها به سوی خداست.

این گزارش حاکی است، در ادامه مراسم جشن نیمه شعبان برنامه هایی از قبیل تواشیح و مداحی اجرا شد و سپس ۳۱ نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب به لباس روحانیت ملبس و با دستان مهمانان ویژه مراسم جشن نیمه شعبان عمامه گذاری کردند.

بنابراین گزارش، در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان شهرستان بناب نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی و غربی، استاندار آذربایجان شرقی، ائمه جمعه استان های آذربایجان شرقی و غربی، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و نیز مسئولان شهرستان حضور داشتند و آیت الله رسولی محلاتی فرستاده ویژه مقام معظم رهبری به عنوان مهمان ویژه در مراسم حضور یافته بودند.