دستگیری ۷۰ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر تبریز
دستگیری ۷۰ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر تبریز
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 48 نفراز عوامل اصلی اغتشاشات و 22 نفر از تخریب گران اموال دولتی و اماکن عمومی در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین عبدی ” اظهار داشت: در پی وقوع اعتراضاتی در شهر تبریز مبنی بر افزایش قیمت بنزین و اجرای طرح سهمیه بندی سوخت ، عده ای از مخلان نظم و امنیت عمومی و اغتشاشگران که فرصت را مناسب جولان می دیدند اقداماتی مخربانه مانند تخریب اموال عمومی، آتش زدن بانک ها و برخی مراکز و غارت اموال آنها انجام دادند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در چند منطقه از شهر تبریز تخریب چند بانک ،به آتش کشیدن ۲ جایگاه سوخت، خسارت به چند فروشگاه خرید که اموال آنها نیز به سرقت رفته بود از اقدامات اغشاشگران بوده که بررسی موضوع و شناسایی مخربان اموال عمومی و مردم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام یکسری کارهای پلیسی و تخصصی ۴۸ نفر از عوامل اصلی و لیدرها شناسایی و تعداد ۲۲ نفر از تخریب گران اماکن دولتی و عمومی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دیگر ابعاد این پرونده نیز در حال بررسی است و متهمان به مراجع قضائی تحویل می شوند اظهار داشت: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.