دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در بناب
دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در بناب

[ad_1] فرمانده انتظامی بناب از دستگیری چهار سارق حرفه ای با ۱۵ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از بناب، سهراب شفقی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی بناب از دستگیری چهار سارق حرفه ای با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، سهراب شفقی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شیوه‌های پلیسی چهار نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان به ۱۵ فقره سرقت شامل ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت سیم برق و دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان  به آنها تحویل خواهد شد.

شفقی با بیان این مطلب که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

🆔 @police_a_sharghi


[ad_2]