دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در "مراغه"
دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در "مراغه"

دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در مراغه فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، سردار “حسین عبدی” در  گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات […]


دستگیری سارقان با ۷۰ فقره سرقت در مراغه


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، سردار “حسین عبدی” در  گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان “مراغه” موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه ی شبانه روزی و تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام چهار سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم  برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

عبدی اضافه کرد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۷۰ فقره سرقت داخل خودرو با همکاری ۵ نفر مالخر اعتراف کردند که مالخران نیز در عملیات های ویژه دستگیر و از مخفیگاه سارقان و مالخران اقلام مسروقه قابل توجهی شامل دو دستگاه موتورسیکلت، انواع باطری ، باند، رادیو ضبط و فلش مموری خودرو به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مال باختگان تحویل شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی و یک دستگاه خودروی زانتیای آنها نیز دراین راستا توقیف شد.

عبدی به شهروندان توصیه کرد که به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسنادو مدارک، شناسنامه، وجه نقد و … بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش کنند.

پایان پیام/