در سال جدید ۳۰ شهروند تبریزی در آسانسور منازل گرفتار شدند
در سال جدید ۳۰ شهروند تبریزی در آسانسور منازل گرفتار شدند

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، آتش پاد سوم اکبر دشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی در کاهش میزان حوادث اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سال جدید، همچنان شهروندان گرفتار حوادثی هستند که ریشه در بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری آنها دارد. وی ادامه داد: بی‌احتیاطی در استفاده‌ […]

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، آتش پاد سوم اکبر دشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی در کاهش میزان حوادث اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سال جدید، همچنان شهروندان گرفتار حوادثی هستند که ریشه در بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری آنها دارد.

وی ادامه داد: بی‌احتیاطی در استفاده‌ بیش از ظرفیت آسانسور منجر به گرفتاری بیش از ۳۰ شهروند تبریزی در ۱۲ مورد حادثه آسانسورهای منازل شد که خوشبختانه صدمات جانی نداشت.

وی یادآور شد: عدم رعایت اصول ایمنی در رانندگی و بی‌احتیاطی، عامل دیگر در بروز تصادفات رانندگی مسیرهای شهری است که شهروندان باید در این روزها به ترافیک مسیرها توجه کرده و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.  

دشتی همچنین تاکید کرد: مسافرین نوروزی در صورت استراحت در چادرهای مسافرتی، از روشن کردن پیک‌نیک در داخل چادر به دلیل اشباع شدن محیط با گاز مونواکسید کربن و مرگ خاموش خودداری کنند زیرا در روزهای اخیر این بی‌احتیاطی ها افزایش یافته است.