در اتفاقات اخیر مردم تبریز بار دیگر نشان دادند که آگاه و زمان شناس هستند
در اتفاقات اخیر مردم تبریز بار دیگر نشان دادند که آگاه و زمان شناس هستند
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم تبریز آگاه و زمان شناس هستند و با آرامش و راه های قانونی مطالبات خود را درخواست می کنند.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به شهادت خلبان محمدرضا رحمانی، اظهار کرد: سانحه ای که برای خلبان رحمانی اتفاق افتاد، باعث ناراحتی همه ما شد و من این حادثه را به همه شهروندان، پرسنل نیروی هوایی و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

او ادامه داد: شهدا و ایثارگران شجاع و غیور همواره در عرصه های مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشرو بوده اند و یاد آنها همیشه در خاطر ما زنده خواهد بود.

رئیس شورای شهر تبریز با تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی، گفت: امیدوارم سال ۲۰۲۰ سالی پر خیر و برکت و همراه با صلح و آرامش برای هموطنان مسیحی باشد.

او همچنین از آگاهی و بصیرت مردم تبریز قدردانی کرد و افزود: در اتفاقات اخیر مردم تبریز بار دیگر نشان دادند که آگاه و زمان شناس هستند و با آرامش و راه های قانونی مطالبات خود را درخواست می کنند.

دبیری همچنین با قدردانی از اقدام شایسته شهرداری تبریز در موضوع کتب شهروندی، عنوان کرد: کتب فرهنگ شهروندی خلق یک اولین دیگری بود که تدوین و چاپ آن توسط شهرداری تبریز رقم خورد که قرار است در اختیار دانش آموزان قرار گیرد و اگر تداوم داشته باشد می تواند به عنوان یک اولین دیگر برای شهر اولین ها تثبیت شود.

او در پایان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی و روز پرستار، از زحمات تلاشگران این عرصه ها قدردانی کرد.