درخشش مدیرمسوول قلم پرس در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی
درخشش مدیرمسوول قلم پرس در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شد و در این مراسم از نفرات برتر در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر به عمل آمد. به گزارش قلم پرس، در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر که عصر پنجشنبه در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد، علی سلیمی خبرنگار قلم پرس رتبه اول این […]

اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شد و در این مراسم از نفرات برتر در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش قلم پرس، در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر که عصر پنجشنبه در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد، علی سلیمی خبرنگار قلم پرس رتبه اول این جشنواره را در بخش « اشتغال زایی» به خود اختصاص داد.

در بخش فرهنگ گردشگر پذیری این جشنواره سحر فکردار و یاسمین مولانا هر دو از خبرگزاری فارس و نعمت مرپور از  خبرگزاری ایرنا به ترتیب رتبه های اول و دوم و سوم  و  در بخش اقتصاد مقاومتی بهنام عبدالهی از خبرگزاری مهر و پرویز انصاری و  پرویز بابایی از خبرگزاری ایرنا  به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مشکلات صنفی خبرنگاران، کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس به عنوان پدیده جشنواره رتبه اول و نفیسه انصاری از عصر تبریز و فرناز پورعباس از آناج به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش اشتغال زایی، علی سلیمی از قلم پرس رتبه اول و طاهر خیری از خبرگزاری مهر و ناهیده خدادادی از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب رتبه ها دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش مبارزه با آسیب های اجتماعی، نیز آناهیتا رحیمی از طرح نو به عنوان پدیده جشنواره رتبه اول و قمر طالبی از مهد تمدن و محمدرضا دهقان از تبریز بیدار به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش دفاع مقدس، نیز سامان عیوضی از ایسنا رتبه اول و رقیه غلامی از بسیج و ساناز شهابی از مهر تبریز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش خدمات اجتماعی، کتایون حمیدی از فارس رتبه اول و پریا دادوند از سرخاب و معصومه درخشان از فارس به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، سید یحیی مرتضایی ز خبرگزاری ایرنا و لیلا حسین زاده از فارس و آیتک اسماعیل زاده از ایسنا به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش بصیرت و دشمن شناسی، مریم عباسی و موسی کاظم زاده هر ۲ از فارس به ترتیب رتبه های اول و دوم و ناهیده زمانی از ترجمان رتبه سوم و در بخش حقوق شهروندی، مهین انتظار از صدا و سیما رتبه اول، نویده رئوف فرد از نصر و فاطمه داداشی از فارس به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

در حوزه عکس نیز امیر صادقی از فارس رتبه اول و سوم و وحید عبدی از مهر رتبه دوم را کسب کردند و در بخش طنز لیلا حسین زاده از فارس و در بخش کاریکاتور نیما باوردیرا شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این آئین به نفرات اول لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و جایزه نقدی، نفرات دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی و نفرات سوم لوح تقدیر و جایزه غیرنقدی اهدا شد.