درختان را نبرید، شهرداری به اندازه کافی برای ما معضل درست کرده  است
درختان را نبرید، شهرداری به اندازه کافی برای ما معضل درست کرده  است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود دو درخت در مسیر اتصال خیابان ارک به خیابان امام خمینی (ره) گفت: درختان را نبرید، شهرداری به انداز کافی برای ما معضل درست کرده و شبکه‌های مجازی به‌قدر کافی به آن پرداخته‌اند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، جواد رحمتی ظهر […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود دو درخت در مسیر اتصال خیابان ارک به خیابان امام خمینی (ره) گفت: درختان را نبرید، شهرداری به انداز کافی برای ما معضل درست کرده و شبکه‌های مجازی به‌قدر کافی به آن پرداخته‌اند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، جواد رحمتی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع بارگذاری طرح‌های ترافیکی بدون توجه به ماهیت منطقه و طرح تفصیلی اظهار داشت: باید در این خصوص به ماهیت موضوع هم وارد شد، چرا که هر طرح تفصیلی برای یک جمعیت مشخص بارگذاری شده و بعداً می‌بینیم که بدون توجه جمعیت منطقه معابر افزایش می‌یابند.

وی در ادامه در خصوص طرح دسترسی کندرو به تندرو در مسیر روگذر گلکار و دسترسی ساختمان جدید نظام‌مهندسی و خطرات ناشی از اجرای آن گفت: باید برای اجرای یک طرح آسیب‌شناسی شده و با اطلاعات و آمار دقیق این کار انجام شود، چه اشکالی دارد یک فردی چند کیلومتر بیشتر برای رسیدن به ساختمان نظام‌مهندسی رانندگی کند، نباید به خاطر تسهیل دسترسی به یک ساختمان، مسیر را خطرناک کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به طرح نحوه اتصال خیابان ارک به خیابان امام خمینی(ره) و وجود چند درخت در مسیر تصریح کرد: درختان را نبرید، شهرداری به اندازه کافی برای ما معضل درست کرده و شبکه‌های مجازی به‌قدر کافی به آن پرداخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حداقل در قبال قطع چند درخت باید یک کار مفیدی کرد تا منجر به نتیجه مناسبی انجام شود که در مقابل عملکرد انجام‌شده بتوان از آن دفاع کرد.

رحمتی در ادامه در خصوص برخی طرح‌های ترافیکی جزیی و مربوط به شورای ترافیک شهرستان گفت: شورای ترافیک شهرستان باید فعال‌شده و مسائل کوچک نباید به شورای ترافیک استان ارجاع شود، چراکه در شورای ترافیک استان امر سیاست‌گذاری و مسائل کلان استانی باید بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان‌های دیگر اختیارات موردنیاز به شورای ترافیک شهرستان تفویض شده و باید در خصوص مسائل جزیی در شورای ترافیک شهرستان تصمیم‌گیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: هدف ما در بحث شورای ترافیک استان تأمین آرامش و آسایش مردم و توجه به مسائل اجتماعی و در نظر گرفتن منافع عموم مردم است، تصمیماتی که گرفته می‌شود برای ایمن‌سازی بوده هرچند شاید برخی مقاطع مشکلات کوچکی را ایجاد کند.

وی با اشاره به موضوع پدیده وارونگی هوا در فصل زمستان گفت: امیدواریم موضوع کنترل محدوده طرح کاهش آلودگی هوا به‌خوبی اجراشده و مردم نیز با رعایت حداقل تردد در شهر، برای کاهش آلودگی همکاری کنند.