درایت امام راحل در دشمن‌شناسی، روز قدس را جهانی کرد
درایت امام راحل در دشمن‌شناسی، روز قدس را جهانی کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به تدبیر و درایت امام راحل گفت: دشمن‌شناسی ایشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، راهپیمایی اعتراض‌آمیز به اشغال سرزمین فلسطین را جهانی کرده است‌. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، همزمان با فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به تدبیر و درایت امام راحل گفت: دشمن‌شناسی ایشان در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، راهپیمایی اعتراض‌آمیز به اشغال سرزمین فلسطین را جهانی کرده است‌.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، همزمان با فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، عصر امروز مراسم بزرگداشت و عزاداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان‌شرقی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار تبریز امروز با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بار دیگر با امام فقید خود تجدید پیمان کرده و ثابت کردند که هیچ موقع از مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل خارج نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در این مراسم اظهار کرد: همه خصوصیات اخلاقی امام(ره) رنگ خدایی داشت و خدامحوری در همه رفتارهای ایشان بارز بود.

وی با تاکید به اینکه امام راحل(ره) چشم بر مسائل غیرخدایی بسته بودند،گفت: ایشان بارها فرمودند که اگر من پایم را کج گذاشتم، ملت موظف است که بگوید پایت را کج گذاشتی، خودت را حفظ کن و این نشان از رفتار حق‌پذیری ایشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ؛ درایت و تدبیر رهبر کبیر انقلاب در همه برهه‌ها و امور سیاسی را مورد اشاره قرار داد و افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام به نام روز قدس مصداق همین درایت و دشمن‌شناسی ایشان بود و با این درایت امروز مشاهده می‌کنیم که راهپیمایی قدس مختص ایران نیست و فراگیر شده و امسال اهمیت این راهپیمایی و حضور مردم در آن از سال‌های پیش با اهمیت‌تر است.