دایره المعارف حماقت شناسی «سیر تا احمق » منتشر شد
دایره المعارف حماقت شناسی «سیر تا احمق » منتشر شد
مهدی جمشیدی نویسنده کتاب سیر تا احمق از انتشار اولین اثر خود توسط انتشارات فارابی خبر داد

به گزاش قلم پرس، مهدی جمشیدی نویسنده کتاب سیر تا احمق از انتشار اولین اثر خود توسط انتشارات فارابی خبر داد و افزود؛ سیر تا احمق یک نهج الحماقه و دایره المعارف حماقت شناسی است که برای اولین بار در حوزه نشر توسط نویسنده ایرانی به موضوع شناخت موجود احمق و فعل حماقت پرداخته است.
جمشیدی در خصوص ویژگیهای کتاب سیر تا احمق گفت؛ شناخت احمق، نجات احمق و نسخه نجات در این اثر تالیف شده است که با مطالعه آن میتوان با حماقت کردن خداحافظی کرد.
وی همچنین به شاخصه این کتاب اشاره کرد و افزود؛ ۲۷۰ تکه با بار معنایی قابل درک در کتاب توسط اینجانب مکتوب شده است که مشابه آنها در منابع دیگری در دسترس نیست.
نویسنده کتاب سیر تا احمق اشاره ای هم به چاپ کتاب کرد و گفت؛ در ابتدا قرار بود کتاب در حدود ۴۰۰ صفحه منتشر شود که پس از تصمیم شخصی اینجانب، مقرر شد در دوجلد مجزا منتشر شود که هیچ گونه وابستگی و پیوستگی معنایی با هم نداشته که هم اکنون جلد نخست آن منتشر و در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار گرفته است.
بنا بر این گزارش؛ کتاب سیر تا احمق به تازگی در ۱۸۱ صفحه به نویسندگی مهدی جمشیدی، صفحه آرایی زینب سلیمانی و طراحی جلد مینا کوزری توسط انتشارات فارابی منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزارتومان وارد بازار کتاب شده است.

 

سرشناسه : جمشیدی، مهدی‏‫، ۱۳۵۸‏-‬‏
‏عنوان و نام پدیدآور : سیر تا احمغ : شناخت موجود ناشناخته همراه با نسخه نجات/ نویسنده مهدی جمشیدی.
‏مشخصات نشر : تهران: فارابی، ‏‫۱۳۹۹.‬
‏مشخصات ظاهری : ‏‫۱۸۱ ص.‬؛ ‏‫۱۴/۵×۲۱/۵ س‌م.‬
‏شابک : ‏‫‫‭۹۷۸-۹۶۴-۹۹۵۷۶۳-۰‬‬‬
‏وضعیت فهرست نویسی : فیپا
‏موضوع : کودنی
‏موضوع : Stupidity
‏موضوع : بلاهت
‏موضوع : Folly
‏موضوع : خودشناسی
‏موضوع : Self-perception
‏رده بندی کنگره : ‏‫‭BF۴۳۱‬‬
‏رده بندی دیویی : ‏‫‭۱۲۸/۳‬‬
‏شماره کتابشناسی ملی : ۷۲۷۴۸۱۰
‏وضعیت رکورد : فیپا