دادستان عمومی و انقلاب اردکان با خانواده‌های مددجویان این شهرستان دیدار کرد
دادستان عمومی و انقلاب اردکان با خانواده‌های مددجویان این شهرستان دیدار کرد

خبرگزاری میزان – مهدی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب اردکان در بازدید از خانواده‌های مددجویان زندانی بیان داشت: حمایت از خانواده‌های زندانیان یکی از رسالت‌های دستگاه قضا بشمار می‌رود و نسبت به امر باید اهتمام ویژه صورت گیرد. این مقام قضایی خانواده‌های زندانیان را یکی از آسیب‌ پذیرترین اقشار جامعه دانست و افزود: مسئولین […]

خبرگزاری میزان – مهدی حسن پور، دادستان عمومی و انقلاب اردکان در بازدید از خانواده‌های مددجویان زندانی بیان داشت: حمایت از خانواده‌های زندانیان یکی از رسالت‌های دستگاه قضا بشمار می‌رود و نسبت به امر باید اهتمام ویژه صورت گیرد.

این مقام قضایی خانواده‌های زندانیان را یکی از آسیب‌ پذیرترین اقشار جامعه دانست و افزود: مسئولین ذی ربط باید در رابطه با بررسی مشکلات خانواده‌های زندانیان اهتمام جدی داشته باشند، زیرا آن‌ها علاوه بر مشکلات اقتصادی، با آسیب‌های اجتماعی متعدد دیگری نیز درگیرند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های زندانیان نیز عضوی از جامعه هستند و چنانچه آسیبی متوجه این خانواده‌ها گردد قطعا تبعات آن کل جامعه را به خود دچار خواهد نمود بنابراین دستگاه قضا به همراه دستگا‌ه های متولی تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این قشر آسیب پذیر می‌کند.

لازم به ذکر است در این بازدید‌ها مدیرکل زندان‌های استان یزد و همچنین سرپرست زندان اردکان و مسئول انجمن حمایت از زندانیان اردکان نیز حضور و با بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را جهت رفع مشکلاتشان صادر شد.

انتهای پیام/