خیران، یاری‌گر دولت باشند
خیران، یاری‌گر دولت باشند
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان علیه کشورمان، گفت: در این شرایط از خیران عزیز انتظار داریم که برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف، یاری‌گر دولت باشند.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح یک مجتمع فرهنگی خیرساز در شهرستان شبستر، با قدردانی از مشارکت خیران در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: خیران همواره در رفع نیازهای مردم پیش‌قدم بوده‌اند و در این شرایط حساس نیز انتظار داریم که بیش از پیش در کنار دولت برای رفع مشکلات مختلف مردم تلاش کنند.

وی، سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و گذران اوقات فراغت جوانان را بسیار ضروری دانست و بر لزوم افزایش مشارکت خیران در این دو حوزه تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان شبستر، این شهرستان را به نگین استان تشبیه کرد و گفت: شهرستان شبستر انسان‌هایی بسیار توانمند و خیّر را در دامان خود پرورش داده است که نه تنها در این منطقه بلکه در کشور، منشأ اثر هستند.

وی، آمادگی ذهنی برای حرکت در مسیر توسعه و عزم عمومی برای تحول را دو پیش‌شرط اساسی برای توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: عامل انسانی و فرهنگ و دانش نیز از جمله عوامل بسیار مهم و دخیل در فرآیند دست‌یابی به توسعه هستند که آثار این عوامل در توسعه مطلوب کشورهای پیشرفته، نمایان است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان شبستر بهره‌مند از این عوامل است و مدیریت استان نیز آمادگی دارد تا در حد اختیارات و امکانات استانی، مشکلات این شهرستان را حل کند.

گفتنی است مجتمع فرهنگی دیزج‌خلیل در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع و زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع با مشارکت اهالی و خیر بزرگوار حاج اسماعیل آغازی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و کلنگ‌زنی پروژه زمین فوتبال و پیست دوومیدانی ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری، از دیگر برنامه‌های دکتر پورمحمدی در سفر به شهرستان شبستر بود.