خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت کرده است
خوشخبر: پروتکل های بهداشتی شرایط اقامتی را سخت کرده است

به گزارش ایسنا، توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال که سه‌شنبه وارد ایران شده بود، پس از منفی شدن تست کرونایش بلافاصله به اردوی ملی پوشان ملحق شد تا تمرینات به طور رسمی آغاز شود.  امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفتگو با ایسنا، درباره حضور این کمک مربی ایتالیایی گفت: از روزی که […]

به گزارش ایسنا، توماس توتولو مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال که سه‌شنبه وارد ایران شده بود، پس از منفی شدن تست کرونایش بلافاصله به اردوی ملی پوشان ملحق شد تا تمرینات به طور رسمی آغاز شود.

 امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ ملی والیبال ایران در گفتگو با ایسنا، درباره حضور این کمک مربی ایتالیایی گفت: از روزی که توتولو به اردوی تیم ملی ملحق شد، روند تیم متفاوت شد و شرایط جدی و رقابتی بین بازیکنان به وجود آمد.

او افزود: به هر حال بحث ماندن در تیم ملی است و همین باعث شده که ملی پوشان تلاش بیشتری انجام دهند و حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشند و رقابت تنگاتگی بین بازیکنان به وجود آید. آقای توتولو در بدو ورود جلسه ای با کادر فنی و بازیکنان داشت و سیستم ها و تفکرات خود و آلکنو  را شرح داد. لازم به ذکر است که تمرینات تیم ملی ایران با شکل و شمایل جدید و زیر نظر آقای توتولو و با تفکرات آلکنو در حال انجام است.

گفته می شد که در اردوی ملی پوشان والیبال و در محل اسکان آنان مشکلاتی وجود دارد که باعث اعتراض برخی از ملی پوشان شده است، خوشخبر در واکنش به این خبر گفت: شرایط فدراسیون والیبال و اردوی ما مانند گذشته بوده و هیچ تفاوتی نکرده است. اردوی امسال همانند سال های گذشته است و بسیاری در همین اردو از دوران نوجوانی بزرگ شده اند. آن چیزی که ملی پوشان را حساس کرده شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

او افزود: باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی باید تغییراتی در شرایط اقامتی ملی پوشان وجود داشته باشد و فدراسیون والیبال تمام توان خود را گذاشته است که بتواند شرایط را به نحو احسن برای ملی‌پوشان تغییر دهد. غذای فدراسیون عالی بوده و دارای کیفیت و تنوع است و همگی از غذا رضایت کامل دارند.

خوشخبر گفت: شرایط تمرینی فوق العاده خوب بوده و هر وسیله ای که برای تمرین درخواست شده بلافاصله توسط فدراسیون تهیه شده و در اختیار اردو قرار گرفته است. تنها مسئله ای که وجود دارد شرایط اقامتی است که باز هم می گویم نسبت به گذشته تغییر نکرده است و شرایط پروتکل های بهداشتی مقداری کار ما را سخت کرده چرا که طبق این پروتکل اقامت تعداد زیادی از  بازیکنان در یک اتاق ممنوع است. تعداد بازیکنان زیاد است و جا محدود. این باعث شده کمی ازدحام در اتاق ها داشته باشیم که شرایط را سخت می کند. این مشکلات با فدراسیون مطرح شده و در اسرع وقت این موضوع حل خواهد شد.

انتهای پیام