خمز: من در بهترین باشگاه ایران هستم / امکانات مهم‌تر از VAR وجود دارد که باید ایجاد شود
خمز: من در بهترین باشگاه ایران هستم / امکانات مهم‌تر از VAR وجود دارد که باید ایجاد شود
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه من در بهترین باشگاه ایران هستم گفت: VAR مهمترین چیز در فوتبال نیست. امکانات مهم‌تری وجود دارد که باید ایجاد شود. همگی باید برای ایجاد امکانات و بهتر شدن فوتبال ایران کمک کنیم.

به گزارش قلم پرس، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل ملوان، اظهار داشت: همان طور که انتظار داشتیم، بازی سختی بود، ولی من از بازیکنانم راضی هستم؛ چرا که کنترل بازی دست ما بود و توپ را سریع به گردش در می‌آوردیم. روی یک اشتباه توپ را از دست دادیم و حریف از تک موقعیت استفاده کرد. ما به خوبی به بازی برگشتیم و مقابل تیم جنگنده‌ای مثل ملوان در این شرایط استادیوم به گل دست یافتیم.

وی در رابطه با چمن ورزشگاه، گفت: من از مهمان نوازی باشگاه ملوان تشکر می‌کنم. چمن این ورزشگاه یکی از بهترین چمن‌های ایران است و امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم در این زمینه از ملوان پیروی کنند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: من در خصوص پنالتی و داوری اظهار نظر نمی‌کنم. همان طور که داور پنالتی گرفت، ۴۰ ثانیه قبل از اینکه وقت‌های تلف شده به پایان برسد و در حالی که چهار بازیکن ما در حمله بودند، سوت پایان بازی را زد.

وی در رابطه با نبود VAR در لیگ ایران، توضیح داد: VAR مهمترین چیز در فوتبال نیست. امکانات مهم‌تری وجود دارد که باید ایجاد شود. همگی باید برای ایجاد امکانات و بهتر شدن فوتبال ایران کمک کنیم.

خمز در خصوص دلایلش برای حضور در فوتبال ایران، توضیح داد: باشگاه تراکتور پیشنهاد جذابی داشت و من پروژه این باشگاه را پسندیدم و برای موفقیت به ایران آمده‌ام.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی گری تیم ملی ایران را می‌پذیرید؟ بیان کرد: فکر می‌کنم من در بهترین باشگاه ایران هستم و خوشحالم که اینجا حضور دارم؛ همچنین تیم ملی هم مربی بسیار خوبی دارد. باشگاه تراکتور امکانات لازم را برایم فراهم کرده و همواره رفتار محترمانه‌ای با من دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم داور مبنی بر زود تمام کردن بازی به ضرر تراکتور شد؟ گفت: ما تصمیم گرفتیم راجع به داوری صحبت نکنیم. داوری در یک بازی به نفع تیم‌ها و در بازی دیگر به ضررشان است. وقتی هر دو طرف از داوری ناراضی هستند، پس اتفاقاتی بوده است. ما سعی می‌کنیم برای ارتقای سطح داوری کمک کنیم.

 

انتهای پیام/