خریداری و تعویض ۸۰ باکس پسماند جدید در جنوب غرب تبریز
خریداری و تعویض ۸۰ باکس پسماند جدید در جنوب غرب تبریز

 به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: باکس های معیوب و فرسوده طی هفته جاری جمع آوری شده و ۸۰ عدد باکس جدید جایگزین آنها شدند.سلیمی باکس های تعویض شده را در محلات مختلف همچون لاله، رواسان، آخماقیه، اندیشه و جلالیه،رسالت عنوان کرد و افزود: طی هفته های گذشته نیز نسبت به […]

 به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: باکس های معیوب و فرسوده طی هفته جاری جمع آوری شده و ۸۰ عدد باکس جدید جایگزین آنها شدند.
سلیمی باکس های تعویض شده را در محلات مختلف همچون لاله، رواسان، آخماقیه، اندیشه و جلالیه،رسالت عنوان کرد و افزود: طی هفته های گذشته نیز نسبت به رنگ آمیزی باکس ها و تعمیر و بازسازی باکس ها اقدامات لازم صورت گرفته است.
سلیمی با اشاره به اینکه باکس های زباله به سبب قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی و شیرآبه ها به مرور زمان مستهلک می شوند، گفت: هدف از خرید و جایگزینی باکس های جدید به جای باکس های معیوب، حفظ و ارتقای بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، توجه به زیبایی بصری و جلوگیری از انباشت زباله به شمار می رود.
وی اظهار کرد: باکس های جدید از هرنظر مستحکم و استاندارد بوده و در مسیرهایی که از نظر باکس زباله معیوب بوده درجایگاه مخصوص خود نصب که این امر باعث کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر برای تردد شهروندان می شود.