خداحافظی داوطلبانه و زودتر از موعد استاندار اصفهان
خداحافظی داوطلبانه و زودتر از موعد استاندار اصفهان

استاندار اصفهان زودتر از موعد با توجه به اینکه مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی می شود در اقدامی داوطلبانه از این سمت خداحافظی کرد. به گزارش قلم پرس، مهرعلیزاده ۲ هفته قبل خبر داد که به واسطه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی، به زودی از اصفهان خداحافظی خواهد کرد، بنا بر […]

استاندار اصفهان زودتر از موعد با توجه به اینکه مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی می شود در اقدامی داوطلبانه از این سمت خداحافظی کرد.

به گزارش قلم پرس، مهرعلیزاده ۲ هفته قبل خبر داد که به واسطه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی، به زودی از اصفهان خداحافظی خواهد کرد، بنا بر نوشته سایت های استانی اصفهان بر خلاف تلاش‌های شهردار بازنشسته تهران برای ماندن، پایان داوطلبانه و زودتر از موعد مهرعلیزاده در پائیز اصفهان می‌تواند بهاری برای همه آن‌هایی باشد که همسو و غیرهمسو با مشی سیاسی او مصداق جملات بالا بودند و شاید جا برای کاسبان سیاسی‌کار در اصفهان بازتر شد.

مهرعیزاده در آخرین اقدام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی خود با برگزاری برنامه تقدیر از تلاش‌های یکساله‌اش ه دلیل شرایط کشور و مردم با برگزاری این برنامه گرامیداشت مخالفت کرد.

محسن مهرعلیزاده متولد ۱۳۳۵ در شهر مراغه ستان آذربایجان شرقی بوده  و سیاستمدار اصلاح طلب و رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیشاست. وی در دور اول دولت اصلاحات استانداری خراسان و در دولت دوم معاونت رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشت.