خاکی‌زاد‌: کسی که عرق به پرچم و سرود ملی کشور ندارد جایش در تیم ملی نیست/۵۰۰ نفر از آذربایجان‌شرقی در جام جهانی
خاکی‌زاد‌: کسی که عرق به پرچم و سرود ملی کشور ندارد جایش در تیم ملی نیست/۵۰۰ نفر از آذربایجان‌شرقی در جام جهانی

[ad_1] خاکی‌زاد‌: کسی که عرق به پرچم و سرود ملی کشور ندارد جایش در تیم ملی نیست/۵۰۰ نفر از آذربایجان‌شرقی در جام جهانی دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: حدود پانصد نفر از هواداران فوتبال آذربایجان‌شرقی در جام جهانی حضور خواهند یافت. علی خاکی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: فردا پس از نماز جمعه، […]

[ad_1]

خاکی‌زاد‌: کسی که عرق به پرچم و سرود ملی کشور ندارد جایش در تیم ملی نیست/۵۰۰ نفر از آذربایجان‌شرقی در جام جهانی


دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: حدود پانصد نفر از هواداران فوتبال آذربایجان‌شرقی در جام جهانی حضور خواهند یافت.

علی خاکی در گفت وگو با خبرنگاراناظهار داشت: فردا پس از نماز جمعه، جامعه ورزش استان خصوصا فوتبال تبریز در راهپیمایی پرشکوه از مصلی حضرت امام تا میدان ساعت، با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، از تیم ملی کشور حمایت خواهند کرد.

وی گفت: در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان ضمن حمایت از تیم ملی کشورمان، اهانت به پرچم مقدس ایران را محکوم کرده و خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان خواهند شد.

دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز وظیفه هر ایرانی است که از تیم ملی حمایت کند و شرایط روحی این تیم را ارتقا دهد تا شاهد صعود ایران به دور دوم مسابقات باشیم و این مهم در سایه اتحاد و همدلی خواهد بود.

  خاکی‌زاد افزود: کسانی که عرق به پرچم و سرود ملی کشور ندارند جایشان در تیم ملی نیست و کسی که به پرچم و سرود کشورش بی‌احترامی می‌کند هیچ تفاوتی با کسانی که به کشورشان پشت کردند، ندارد.

وی در مورد تعداد حاضرین استان آذربایجان‌شرقی در جام جهانی گفت: قرار بود از هیات فوتبال استان حاج جواد ششگلانی و من در این مسابقات حضور داشته باشیم و که آقای ششگلانی به دلیل کسالت و بنده به دلیل سالگرد فوت پدرم به جام جهانی نخواهیم رفت و تا جایی که اطلاع دارم دو الی ۳ نفر از کانون هواداران تراکتور و لیدرهای این باشگاه به دوحه قطر اعزام خواهند شد.

خاکی‌زاد ادامه داد: همچنین حدود ۵۰۰ نفر از آذربایجان‌شرقی با هزینه شخصی از طریق فدراسیون فوتبال درخواست بلیت مسابقات را کرده و بلیت‌های خود را از هیات فوتبال استان دریافت کردند و در مسابقات جام جهانی قطر حضور خواهند یافت و احتمالا تعدادی هم به صورت مستقیم از فیفا درخواست بلیت کرده باشند که آماری از این افراد در دست نداریم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]