خالد مشعل: آتش‌بس بدون پذیرش شروط مقاومت در کار نخواهد بود
خالد مشعل: آتش‌بس بدون پذیرش شروط مقاومت در کار نخواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج، شروط مقاومت برای توقف حملات علیه رژیم صهیونیستی را برشمرد. «خالد مشعل» در گفت‌وگو با تی آر تی عربی گفت: از جمله خواسته‌های حماس برای توقف حملات علیه رژیم صهیونیستی خروج نظامیان اشغالگر از مسجد الاقصی و اجازه دادن به برپایی آزادانه […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج، شروط مقاومت برای توقف حملات علیه رژیم صهیونیستی را برشمرد.

«خالد مشعل» در گفت‌وگو با تی آر تی عربی گفت: از جمله خواسته‌های حماس برای توقف حملات علیه رژیم صهیونیستی خروج نظامیان اشغالگر از مسجد الاقصی و اجازه دادن به برپایی آزادانه نماز و حضور فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی است.

وی افزود: رژیم اشغالگر همچنین باید دست از جنایت آواره ساختن اهالی محله الشیخ جراح قدس بردارد و بازداشتی‌های تنش‌های اخیر در قدس را آزاد و دست از تجاوز نظامی به غزه بکشد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج با اشاره به تحرکات ترکیه، قطر و مصر برای توقف حملات اسرائیل علیه غزه و قدس گفت : حماس به اطلاع میانجی‌ها رسانده که دشمن اول باید دست از حملات وتجاوزات خود بردارد.

از سیزدهم آوریل گذشته در پی حملات وحشیانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به محله الشیخ جراح قدس و مسجد الاقصی، موج خشم و انتفاضه فلسطینی‌ها به راه افتاد .

 نیروهای رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهند و تأسیسات غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند؛‌ اقدامات متجاوزانه‌ای که طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات آن به ۱۲۲ شهید از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن رسیده است.

انتهای پیام/.