حوادث جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی ۱۸ درصد کاهش یافت
حوادث جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی ۱۸ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ۵ ماه گذشته میزان حوادث جاده‌ای استان ۱۸ درصد کاهش یافته است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از میانه، جواد ناموران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه شهرستان میانه با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی حوادث جاده‌ای از ابتدای سال […]

رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ۵ ماه گذشته میزان حوادث جاده‌ای استان ۱۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از میانه، جواد ناموران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه شهرستان میانه با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی حوادث جاده‌ای از ابتدای سال جاری نقش دوربین‌های ثبت تخلفات و تشدید اعمال قانون راهنمایی و رانندگی در این راستا را تاثیرگذار دانست.

وی گفت: در استان آذربایجان‌شرقی بیش از ۱۳ هزار کیلومتر راه مواصلاتی اصلی وجود دارد که با تلاش مامورین پلیس راه استان میزان تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ نفر در حوادث جاده‌ای فوت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است.

ناموران با تاکید بر اینکه تا پایان تعطیلات تابستان نظارت بر عملکرد رانندگان وسائط نقلیه تشدید خواهد شد، افزود: علاوه بر نظارت مستقیم پلیس بیش از ۲۹ دستگاه دوربین مدرن نسبت به ثبت تخلفات رانندگی و اعمال قانون در محورهای استان نصب شده و کار تجهیز و نصب دوربین‌های جدید در دیگر مناطق استان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تجهیز جاده‌های استان به دوربین‌های ثبت تخلفات و اعمال قانون در این کاهش حوادث جاده‌ای تاثیر فراوانی داشته است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ احسان‌فر تجلیل و سرهنگ محرمی به عنوان رئیس جدید پلیس راه میانه- زنجان معرفی شد.