حمله دو پهپاد به یک پایگاه نظامی ترکیه در «دیاربکر»
حمله دو پهپاد به یک پایگاه نظامی ترکیه در «دیاربکر»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سلیمان صویلو» وزیر کشور ترکیه بامداد چهارشنبه در پیامی توییتری خبر داد که دو پهپاد قصد حمله به پایگاه نظامی در دیاربکر داشته‌اند. بر اساس گفته این مقام ترکیه‌ای، این پهپادها که از دو نوع مختلف بوده‌اند خنثی شده و حمله آنها هیچگونه تلفاتی به همراه نداشته است. پیشتر […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سلیمان صویلو» وزیر کشور ترکیه بامداد چهارشنبه در پیامی توییتری خبر داد که دو پهپاد قصد حمله به پایگاه نظامی در دیاربکر داشته‌اند.

بر اساس گفته این مقام ترکیه‌ای، این پهپادها که از دو نوع مختلف بوده‌اند خنثی شده و حمله آنها هیچگونه تلفاتی به همراه نداشته است.

پیشتر روزنامه جمهوریت به نقل از منابعی گزارش داد که انفجاری در نزدیکی پایگاه «جت مین» روی داده و صدای آژیر خطر در این شهر به صدا در آمده است. این روزنامه جزئیات بیشتری درباره این حادثه مخابره نکرد.

«سلیمان صویلو» وزیر کشور ترکیه روز جمعه نیز گفته بود که آنکارا به عملیات خود در شمال عراق ادامه خواهد داد.

وی در ادامه سخنانش گفت که آنکارا قصد دارد پایگاه نظامی در شمال عراق همانند آن چیزی که در سوریه انجام داد، ایجاد کند تا بر اوضاع در نزدیکی مرزهایش کنترل داشته باشد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که عملیات هوایی ارتش ترکیه علیه شبه نظامیان پ‌ک‌ک ادامه دارد.

وزارت دفاع ترکیه چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود که جنگنده‌ها ارتش ترکیه از هوا و زمین به نیروهای گروه پ‌ک‌ک مستقر در شمال عراق حمله کردند.

انتهای پیام/.