حملات شدید صهیونیست‌ها به نوار غزه/ دفتر «یحیی سنوار» هدف قرار گرفت
حملات شدید صهیونیست‌ها به نوار غزه/ دفتر «یحیی سنوار» هدف قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه گزارش دادند که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال بمباران مناطق متعددی در نوار غزه هستند. شبکه‌های الجزیره، المیادین، خبرگزاری شهاب نوشتند، خانه‌ای در غرب نوار غزه، محل تجمع جناح‌های فلسطینی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز، خانه‌ای در خیابان الجلاء، شعبه «بانک ملی اسلامی» […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه گزارش دادند که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال بمباران مناطق متعددی در نوار غزه هستند.

شبکه‌های الجزیره، المیادین، خبرگزاری شهاب نوشتند، خانه‌ای در غرب نوار غزه، محل تجمع جناح‌های فلسطینی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز، خانه‌ای در خیابان الجلاء، شعبه «بانک ملی اسلامی» در محله الریمال و محله الساجیه هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم گزارش دادند که محل کار «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که در پی حملات بامدادی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به این منطقه، یک فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

خبرنگار المیادین نیز از غزه گزارش داد: «هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت‌آمیزی خود را به شهرهای غزه و خان ​​یونس انجام دادند. هواپیماهای اسرائیلی مجتمع پزشکی الشفا در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند».

در حال تکمیل…