حماس: هر گونه آتش‌بس اسرائیل فرار از میدان در برابر حماسه پیروزی مقاومت است
حماس: هر گونه آتش‌بس اسرائیل فرار از میدان در برابر حماسه پیروزی مقاومت است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئولین گروه‌های مقاومت فلسطینی به خبر رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس یکجانبه این رژیم از فردا جمعه واکنش نشان دادند. «داوود شهاب» رئیس دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که شایعات درباره آتش‌بس هیچ پایه و اساسی ندارد و مقاومت مواضع خود را بر اساس […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئولین گروه‌های مقاومت فلسطینی به خبر رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس یکجانبه این رژیم از فردا جمعه واکنش نشان دادند.

«داوود شهاب» رئیس دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که شایعات درباره آتش‌بس هیچ پایه و اساسی ندارد و مقاومت مواضع خود را بر اساس شایعات رسانه‌ها یا تفسیر و تحلیل‌ها قرار نمی‌دهد.

او تاکید کرد: نتانیاهو در جستجوی یک پیروزی خیالی است و آن را پیدا نکرده است و مقاومت به آن می‌گوید، این ما هستیم که بانک اهداف را در اختیار داریم و روند نبرد را تعیین می‌کنیم.

شهاب ادامه داد: این مرحله‌ای از مراحل مناقشه فلسطین و اسرائیل است و مقاومت راه درازی در تجهیز و آمادگی برابر دشمن دارد.

«مشیر المصری» یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز گفت:  مقاومت پاسدار قدس و نگهبان ملت و سوپاپ اطمینان فلسطین باقی خواهد ماند.

المصری تاکید کرد: هر گونه آتش‌بس رژیم صهیونیستی اعلام شکست و فرار از میدان در برابر حماسه پیروزی است که مقاومت خلق کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به نقل از منابع آگاه این رژیم گفته بودند که کابینه امنیتی این رژیم تصمیم دارد طی ساعات آتی آتش‌بس یکجانبه اعلام کند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز لحظاتی پیش اعلام کرد آتش‌بس یکجانبه از فردا آغاز می‌شود.

«محمد الهندی» عضو دفتر  سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مسئول دایره سیاسی این جنبش در گفت‌وگوبا المیادین  تاکید کرد: غزه دژ مقاومت ملت فلسطین  و اصل و اساس نبرد در قدس است.

او تاکیدکرد: اتفاقات غزه آغازگر افول اسرائیل است و اسرائیل در برابر غزه در هم کوبیده شد.

الهندی افزود: سلاح مقاومت در غزه سلاح همه ملت فلسطین است و اگر آتش‌بس برقرار شود، این تازه آغاز راه است.

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در وضعیت برآشفته و متزلزلی است،گفت:  همه ساکنان اسرائیل در پناهگاه‌ها هستند و اعلام آتش‌بس شامل توقف حملات اسرائیل علیه قدس و محله الشیخ جراح خواهد شد.

الهندی گفت: پیام‌های مقاومت به هر کجا رسید و غزه نتانیاهو را به خانه یا زندان خواهد افکند.

وی تاکید کرد: مقاومت نبرد شمشیر قدس را با موشک‌های کورنیت آغاز کرد و با همین موشک‌ها متوقف خواهد کرد.

این مقام جهاد اسلامی گفت: با ایجاد آتش‌بس به دشمن می‌گوییم، اگر(برای تجاوز جدید) باز گردید،(برای پاسخ) بازمی‌گردیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم می‌گویند که فرودگاه بن گوریون تل‌آویو از بیم اینکه تا قبل از ایجاد آتش‌بس، هدف حملات راکتی گروه‌های فلسطینی قرار گیرد، مسدود شده و پروازهای آنجا به فرودگاه رامون در صحرای نقب منتقل شده است.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین شامگاه پنجشنبه شهرک‌های همجوار نوار غزه در سرزمین‌های اشغالی را همچنان هدف پاسخ راکتی قرار داده‌اند.

گروه سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی شهرهای اشدود و عسقلان را ساعتی پیش هدف حملات موشکی قرار داد.

سرایا القدس اعلام کرد که شهر نتیفوت  با چندین راکت بدر ۳ هدف گرفته شد که یکی از این موشک‌ها به منزل یک صهیونیست اصابت کرده است.

انتهای پیام/.