حماسه ۷ اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود
حماسه ۷ اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود

به گزارش قلم پرس، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی خواست تا با بصیرت و شناخت در انتخابات هقتم اسفند ماه حضوری پر شور داشته باشند.  در این بیانیه آمده است: بِسمِ ا… الرّحمنِ الرّحیمِ “ میزان رای ملت است. امام خمینی (ره)  اینک در آستانه […]

به گزارش قلم پرس، سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی خواست تا با بصیرت و شناخت در انتخابات هقتم اسفند ماه حضوری پر شور داشته باشند.

 در این بیانیه آمده است:

بِسمِ ا… الرّحمنِ الرّحیمِ “

میزان رای ملت است.

امام خمینی (ره)

 اینک در آستانه بزرگ‌ترین رویداد سیاسی امسال و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که بدون شک رویدادی حساس و سرنوشت‌ساز و حادثه‌‌ای مهم محسوب می‌شود که چشم و امید دوست و دشمن با حساسیتی تام مراقب و نظاره‌گر آن است.

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت، و اراده ملی مردم ایران برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس می باشد.

در این بیانیه تصریح شده است: انتخابات مظهر مردم‌ سالاری دینی و تثبیت پایه های نظام است و هر چه حضور ملت انقلابی، باشکوه‌تر و منسجم‌تر باشد، پایه‌های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می‌یابد.

ملت متعهد و عاشورایی آذربایجان نیز در  ۷ اسفند ماه با خلق یوم اللهی دیگر همچون ۲۲بهمن ۹۴، با رای با بصیرت خود برگ زرینی بر صفحات پر افتخار حماسه آفرینی های سترگ خود خواهد افزود و دشمنان عنود و کینه توز ایران اسلامی را به خاک مذلت خواهد نشاند.

بسیج رسانه آذربایجان شرقی در ادامه بیانیه خاطر نشان کرده است: بی شک شرکت حماسی مردم در انتخابات ۷ اسفند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.

در پایان این بیانیه آمده است: مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان به ویژه اصحاب رسانه همواره در صحنه های حساس و سرنوشت ساز همگام و همسو با اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک صدا با ملت قهرمان پرور ایران اسلامی ضمن حضور در پای صندوق های رای، با قلم های پرتوان خود، اهداف شوم استکبار جهانی را در هم خواهند شکست.