حل و فصل اختلاف بین اهالی یک منطقه با دست اندرکاران معدن در شهرستان عنبرآباد با ورود دستگاه قضایی
حل و فصل اختلاف بین اهالی یک منطقه با دست اندرکاران معدن در شهرستان عنبرآباد با ورود دستگاه قضایی

خبرگزاری میزان – در پی وقوع اختلاف بین اهالی و یک معدن فعال و جلوگیری از فعالیت دستگاه‌های آن، در یکی از مناطق کوهستانی عنبرآباد در استان کرمان؛ دادستانی این شهرستان به مساله ورود کرد و با حضور در محل و با شنیدن سخنان طرفین، به رسیدگی موضوع پرداخت. ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب […]

خبرگزاری میزان – در پی وقوع اختلاف بین اهالی و یک معدن فعال و جلوگیری از فعالیت دستگاه‌های آن، در یکی از مناطق کوهستانی عنبرآباد در استان کرمان؛ دادستانی این شهرستان به مساله ورود کرد و با حضور در محل و با شنیدن سخنان طرفین، به رسیدگی موضوع پرداخت.

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد: طبق نظریه کارشناسی، فعالیت این معدن به زندگی اهالی منطقه آسیبی وارد نمی‌کند و دستگاه قضایی از هر گونه فعالیت اقتصادی قانونی بصورت کامل حمایت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات پیش بینی شده مشکلات بوجود آمده، کامل حل و فصل شود و طرفین به خواسته‌های قانونی خود برسند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با حل مشکل فعلی طرفین مقرر شد که فعالیت معدن ادامه پیدا کند و ادامه استخراج از محلی صورت بگیرد که برای اهالی مجاور معدن هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته باشد.

انتهای پیام/