حل مشکل ۳ واحد تولیدی در شهرستان خدابنده استان زنجان با ورود دستگاه قضایی
حل مشکل ۳ واحد تولیدی در شهرستان خدابنده استان زنجان با ورود دستگاه قضایی

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه سفر به حوزه‌های قضایی این استان با حضور در شهرستان خدابنده و بازدید از دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان خدابنده و تقدیر از خدمات کارکنان قضایی در دیدار مسئولان و قضات، ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه سفر به حوزه‌های قضایی این استان با حضور در شهرستان خدابنده و بازدید از دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان خدابنده و تقدیر از خدمات کارکنان قضایی در دیدار مسئولان و قضات، ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت گفت: دادرسی عادلانه و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه از شاخصه‌های مهم حوزه قضایی خدابنده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه توجه به رفاه و معیشیت کارکنان از برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه است، افزود: اقدامات و پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان قوه قضاییه و مراکز استان‌ها برای تصویب و اجرای قانون تسری حقوق کارکنان اداری قوه قضاییه انجام شده است که نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در موضوع مسکن کارکنان اقداماتی انجام شده و در مرحله نهایی شدن است؛ چرا که توجه به رفاه و معیشت کارکنان مصداق بارز تکریم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دستگاه قضایی در شهرستان خدابنده را خوب توصیف کرد و افزود: خوشبخانه سیاست‌های دستگاه قضایی در شهرستان خدابنده به خوبی اجرا می‌شود؛ اما در برخی از حوزه‌ها نیازمند تلاش بیشتر هستیم و انتظار این است که این اقدامات و انجام وظایف بهتر از قبل اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در همه حوزه‌های قضایی تأکید کرد و یادآور شد: در این راستا در همه حوزه‌های قضایی نیازمند اهتمام و توجه بیشتر به این امر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: توجه به امر سازش پرونده‌ها و صدور ارای اقناعی نقش موثری در کاهش آمار تجدید نظر خواهی از پرونده‌ها را خواهد داشت.

در این دیدار رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات حوزه کاری و کارکنان خود پرداختند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با امام جمعه شهرستان خدابنده گفت: احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل شده و در آستانه تعطیل یک اقدام انقلابی و جهادی از سوی دستگاه قضایی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با امام جمعه شهرستان خدابنده و با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان گفت: از هدایت‌های دلسوزانه و از حمایت‌های بی دریغ امام جمعه شهرستان در سیاست‌ها و اقدامات دستگاه قضایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در سفر یک روزه به این شهرستان با بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های سازنده اقدامات و تصمیمات بسیار خوب و موثر برای حل مشکلات شهرستان گرفته شد که امیدواریم این مشکلات در بازه زمانی مناسب و کوتاه برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در سند تحول نیز بعنوان شاخص‌های برتر ذکر شده که دادگستری شهرستان خدابنده در اجرای این برنامه‌ها رتبه‌های خوبی در میان حوزه‌های قضایی کسب کرده است که جا دارد از کلیه کارکنان قضایی و اداری در این راستا تقدیر کنم البته مواردی هم نیازمند ارتقاء است که باید در مسیر ارتقاء قرار گیرد که البته در مجموع اقدامات امیدوار کننده‌ای در این شهرستان بوده است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: یکی دیگر از اقدامات قوه قضاییه بعنوان اولویت در سال گذشته حمایت از تولید بوده است و دستگاه قضایی استان زنجان به تبعیت از سیاست‌های قوه قضاییه در این راستا نیز تلاش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: احیاء واحد‌های تولیدی تعطیل شده و در آستانه تعطیل یک اقدام انقلابی و جهادی از سوی دستگاه قضایی است و امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در شهرستان خدابنده مشکل سه واحد تولیدی این حوزه برطرف شد.

در این دیدار امام جمعه شهرستان خدابنده نیز از اقدامات دستگاه قضایی استان زنجان در راستای مبارزه با فساد، حفظ حقوق عامه و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/