حضور پرشور در انتخابات توطئه‌ها را از بین می‌برد
حضور پرشور در انتخابات توطئه‌ها را از بین می‌برد

وزیر اطلاعات گفت: مسئولیت‌ها ابزاری‌ است برای خدمت به مردم و وسیله‌ای برای امتحان افراد و همچنین حضور پرشور مردم در ۷ اسفند پای صندوق‌های رأی از بین برنده توطئه‌ها خواهد بود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمود علوی امشب در جمع مردم شهر قدس در مسجد […]

وزیر اطلاعات گفت: مسئولیت‌ها ابزاری‌ است برای خدمت به مردم و وسیله‌ای برای امتحان افراد و همچنین حضور پرشور مردم در ۷ اسفند پای صندوق‌های رأی از بین برنده توطئه‌ها خواهد بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمود علوی امشب در جمع مردم شهر قدس در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مسئولیت وسیله‌ای برای خدمت کردن به مردم بوده و در جمهوری اسلامی این مهم برای سر و سامان دادن و پیاده کردن احکام و تأمین امنیت جامعه است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در بسیاری از تعالیم دینی ما آمده‌است که اگر به مقامی به چشم ریاست نگاه شود مایه نکبت است، بنابراین باید در همه حال مسئولین از مسئولیت خود برای خدمت استفاده کنند و از جایگاهی که دارند برای به دست آوردن دیگر مسائل استفاده نکنند.

وی بیان کرد: بزرگان دین ما هرگاه مقام و موقعیتی به دست می‌گرفتند اگر احساس می‌کردند که دیگران از موقعیت آنها می‌خواهند استفاده کنند دست رد به سینه آنها می‌زدند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: حضرت علی (ع) زمانی که برخی افراد دانه‌درشت که نفوذی در میان مردم داشتند خواستند با وی بیعت کنند، وقتی دیدند آنها برای خواسته‌های خود آمده‌اند و به دنبال سهم‌خواهی هستند، حضرت آنها را پس زدند و زمانی که مردم نزد حضرت علی (ع) رفتند این مهم را قبول کردند.

وی گفت: مسئولیت‌ها ابزاری برای خدمت به مردم است و وسیله‌ای برای امتحان افراد که آیا آنها این جایگاه را به عنوان لقمه‌ای چرب و نرم می‌دانند یا به عنوان یک مسئولیت سخت و خطیر در جهت خدمت به مردم؛ در همین خصوص حضرت علی (ع) نامه‌ای به یکی از استانداران خود نوشتند که در آن آمده‌است «این مسئولیتی که در اختیار توست امانت است.»

علوی ادامه داد: قرآن کریم نیز این موضوع را برای ما ترسیم کرده‌است همچنان که عنوان شده مسئولیت وسیله‌ امتحان است و این را باید در هر جایگاهی بدانند که از مسئولیت در جهت خدمت به مردم باید استفاده شود.

وی ادامه داد: وقتی افراد در جایگاه و مسئولیتی قرار می‌گیرند باید توجه ویژه به گرفتاری‌های مردم داشته‌باشند و نیازها و حاجاتشان را به برآورده کنند، چراکه این لطف و نعمت خداوند است که به آن افراد جایگاهی برای خدمت به مردم داده است و همچنین ما برای این مهم شهدای بسیاری دادیم تا بتوانیم این فرهنگ اصیل اسلامی را در کشور فراگیر کنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام راحل و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی ایران شد و این موضوع باید مد نظر باشد که هر چیز که در نظام مقدس است برای مردم باید باشد.

وی افزود: در هفته‌های آینده شاهد به ثبت رساندن حماسه‌ای دیگر خواهیم بود و هر لحظه که می‌گذرد مردم محکم‌تر و استوارتر برای این حضور آماده می‌شوند و در ۷ اسفند شاهد ایجاد حماسه‌ای دیگر توسط مردم ولایتمدار خواهیم بود و همه در تلاش هستیم تا سخن رهبری را در مقام عمل بیاوریم و همه باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

علوی گفت: هرچه حضور پرشورتر باشد پیامی که مخابره می‌شود محکم‌تر خواهد بود و این حضور پرشور توطئه‌ها را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه کشورهای اطراف امنیتشان کاهش پیدا کرده‌است اما جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار و با رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) که کوچک‌ترین حرکت مشکوک را رصد و مشاهده می‌کنند از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وزیر اطلاعات افزود: هرگاه مشکلی در خصوص امنیت بخواهد رخ دهد سربازان گمنام امام زمان (عج) مانند باز شکاری بر سر دشمنان حضور پیدا کرده و خواسته‌های شوم آنها را خنثی خواهند کرد و همه این‌ها لطف خداوند است.

وی در پایان متذکر شد: نتیجه‌های به دست آمده تا کنون در راستای همدلی و هم‌زبانی بین نهادها و ارگان‌های کشور بوده‌است و این پیوند، همدلی و همکاری که بین قوای نظامی و انتظامی و به طور کل ارگان‌های امنیتی و دفاعی وجود دارد مانند انگشتان دست جمع شده و همچون مشتی بر دهان دشمنی که بخواهد نگاهی کوچک به انقلاب داشته‌باشد، کوبیده خواهد شد.