حضور هر ایرانی پای صندوق رأی موشکی بر پایگاه‌های رسانه‌ای و جاسوسی دشمن بود
حضور هر ایرانی پای صندوق رأی موشکی بر پایگاه‌های رسانه‌ای و جاسوسی دشمن بود

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است. وی افزود: مردم ما […]

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم ما با وجود تلاش دشمنان و بدخواهان نظام از طرق مختلف و به ویژه پایگاه‌های خبری و رسانه‌ای آنها که سعی داشتند مردم را از حضور در انتخابات مایوس کنند، حضور چشمگیر در انتخابات داشتند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درواقع حضور هر ایرانی در پای صندوق رأی موشکی بر پایگاه‌های خبری و جاسوسی دشمنان در سراسر جهان بود.

منتظری خاطرنشان کرد: حتی پیش بینی‌های مایوس‌کننده از مشارکت ضعیف مردم در انتخابات حکایت داشت، اما مردم ما بار دیگر حماسه آفریدند و همگان دیدند که مردم ما تا پاسی از شب در صف‌های طولانی برای رأی دادن ایستاده بودند.

وی افزود: این حضور پرشور در انتخابات نشان می‌دهد مردم ما امروز به آن درجه از پختگی و تجربه رسیده‌اند که با وجود همه فشارهای اقتصادی و معیشتی بدون توجه به توطئه‌های دشمنان هوشمندانه برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشارکت می‌کنند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با این حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حجت را بر مسئولان تمام کردند و امروز نوبت مجلس و دولت انقلابی است که نسبت به رفع محرومیت از مناطق مختلف و به ویژه مناطق محروم کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/